هرآنچه در توان داشتند به کار بردند تا مانع حضورم در انتخابات شوند

هرآنچه در توان داشتند به کار بردند تا مانع حضورم در انتخابات شوند

خبرگزاری تسنیم: حسین رضازاده با صدور پیامی از کسانی که مانع حضور او در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری شدند، انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین رضازاده پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری بیانیه‌ای به‌شرح زیر صادر کرد:

ماه‌ها بود که برخی مسئولان هرآنچه در توان داشتند به کار گرفتند تا مانع حضور «فرزند کوچک این ملت» در گوشه‌ای از ورزش این کشور شوند. آنها نگران بودند که حضور همزمان بنده در دو عرصه «فدراسیون وزنه‌برداری» و «شورای شهر» برنامه‌ریزی‌های آنها را به هم بریزد.

بنده خوشحالم که همواره موجب شادی دل رهبری، خانواده معظم شهدا و مردم خوب و فهیم ایران اسلامی بوده‌ام و خدا را شاهد می‌گیرم آن زمان که مدال المپیک را می‌گرفتم، آن زمان که تیم وزنه‌برداری را در جایگاه مربی هدایت می‌کردم و آن‌گاه که بر ریاست فدراسیون قرار داشتم همه دغدغه‌ام این بود که چه افتخار جدیدی برای این مردم عزیز و قدردان همراه با جوانان مستعد ایرانی بیافرینیم و بذر خوشحالی و شادکامی را در دل‌هاشان بنشانیم که البته در تمام این جایگاه‌ها، شادی، طراوت و بزرگواری ملت ایران و اظهار لطف‌شان را از نزدیک و دور شاهد بودم و هستم.

سال 2002 را فراموش نمی‌کنم، آن روز پیشنهاد یونان برای کسب شهروندی یونان به‌ازای دریافت مبلغ هنگفتی را رد کردم و یا تقاضای مشابه ترکیه را مبنی بر تغییر تابعیت خود به ترکیه و دریافت پاداشی سنگین را در صورت قهرمانی در المپیک آتن نپذیرفتم، چرا که دل‌بسته اسلام و ایران بوده و هستم و از این اعتقاد و از این خاک دل نکَنده و نخواهم کَند.

هرچند فشارهایی موجب شد تا برخی با آبروی این‌جانب نیز بازی کنند ولی اکنون فرصتی فراهم آمد که به رأی مردم عزیز تهرانی، احترام خود را کاملاً ابراز و هویدا کرده و تلاش کنم تا در عرصه خدمات شهری، موجب رسیدن تهران به شهری در تراز ایران اسلامی‌مان باشم.

لازم است تبریک و شادباش خود را به جناب آقای «علی مرادی» ابراز کنم. برای ایران عزیز و او بهترین پیروزی‌ها و افتخارها را از خداوند متعال خواسته‌ام و آمادگی کامل دارم تمام تجربیاتی که در سایه عنایت امام زمان(عج) و همراهی مردم در تمامی این سال‌ها اندوخته‌ام در اختیار او قرار دهم تا جوانان مستعد، پرتوان و پهلوان ایرانی در جایگاه‌های بالاتری در عرصه‌های بین المللی بدرخشند.

بر خود لازم می‌دانم از همه حمایت‌ها و لطف مردم عزیز ایران نسبت به این فرزند انقلاب تقدیر و تشکر نموده و بدین وسیله طلب حلالیت کنم.

حسین رضا‌زاده

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon