اولین جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برگزار می‌شود

اولین جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج مرکز استان در ۲۹ اردیبهشت ماه امسال در محل این دانشگاه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت الاسلام محمد غفاری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهارداشت: این جشنواره یکروزه با موضوعات قرآن و اهل بیت، انتظار، دفاع مقدس و موضوعات آزاد در قالب عکاسی، پوس‌تر، نماهنگ، شعر و خوشنویسی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شیوه و ارائه ارسال آثار محدودیتی به هرشیوه ایمیل، پست و حضوری وجود ندارد، افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا 24 اردیبهشت ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

غفاری همچنین از برگزاری جشنواره آشپزی و سفره آرایی تخصصی در 15 اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بصورت اردویی، می‌دانی و صحرایی خبرداد و گفت: این جشنواره باهدف ایجاد نشاط اجتماعی و شناسایی مهارت‌های دانشجویان برگزار خواهد شد.

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: سرکشی از آسایشگاه جانبازان، معلولان و سالمندان، حضور در تفرجگاههای حاشیه شهر یاسوج با هدف پاکسازی محیط زیست، برگزاری مسابقات نشاط بخشی مانند دارت و طناب کشی، پررنگ کردن مسائل هنری بویژه نمایش‌های میدانی، اهدای خون بصورت گروهی و نکوداشت یادروز استاد شهید مطهری در 15 اردیبهشت ماه و پرسش و پاسخ دانشجویی از جمله برنامه‌های فرهنگی اولویت دار دانشگاه‌های آزاد اسلامی این استان در سال 94 است.

غفاری گفت: تجلیل از مفاخر استانی، کسانی که در قید حیات هستند و کسانی که به رحمت ایزدی پیوسته‌اند با اولویت مرحوم حسین پناهی دژکوه در دستور کار است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon