خودداری مدیرورزشی دورتموند از تکذیب خبر جدایی گوندوگان


خودداری مدیرورزشی دورتموند از تکذیب خبر جدایی گوندوگان

خبرگزاری تسنیم: مدیر ورزشی باشگاه بورسیا دورتموند حاضر به رد شایعات موجود در خصوص آینده هافبک آلمانی زردپوشان وستفالن نشد اما گفت که به زودی تکلیف ماندن یا نماندن این بازیکن در وستفالن مشخص می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدتی است که اخبار ضد و نقیضی درباره آینده ایلکای گوندوگان در بورسیا دورتموند و احتمال پیوستن وی به منچستریونایتد در پایان فصل جاری شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد که این بازیکن آلمانی قصد دارد یک سال زودتر از پایان قراردادش، زردپوشان وستفالن را ترک کند، موضوعی که اخیراً توسط هانس یواخیم واتسکه، مدیرعامل باشگاه بورسیا دورتموند تکذیب شده است.

میشائیل زورک، مدیر ورزشی باشگاه بورسیا دورتموند اما حاضر نشد که محتمل بودن جدایی گوندوگان را رد کند به خصوص که اگر دورتموند با فروش گوندوگان مخالفت کند و این بازیکن هم حاضر به تمدید قرارداد فعلی‌اش نشود، در آن صورت نایب قهرمان فصل گذشته بوندس لیگا در پایان فصل آینده بدون کسب هیچ درآمدی باید شاهد پیوستن وی به تیمی دیگر باشد، اتفاقی نظیر آنچه فصل گذشته برای لواندوفسکی رخ داد.

زورک در این خصوص گفت: وضعیت گوندوگان هنوز مشخص نیست چون قراردادش در سال 2016 به پایان می‌رسد اما به زودی درباره آینده او تصمیم‌گیری می‌کنیم.

متس هوملس، دیگر بازیکن دورتموند است که شایعه جدایی‌اش از این تیم شنیده می‌شود اما زورک با اطمینان بیشتری از آینده این مدافع آلمانی سخن گفت.

وی عنوان کرد: تا جایی که من می‌دانم هوملس تا سال 2017 قرارداد دارد و ما هنوز هیچ پیشنهادی برای فروش او دریافت نکرده‌ایم.

مدیر ورزشی دورتموندی‌ها سپس از احتمال دست به کار شدن باشگاه برای خرید بازیکن در تابستان خبر داد و عنوان کرد: مطمئناً در تابستان امسال یکسری تغییرات در تیم شکل خواهد گرفت که شاید بیشتر از تغییرات سال‌های اخیر باشد. این تغییرات در چارچوبی مشخص صورت خواهند گرفت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon