ایثارگری را باید در متن جامعه زنده کنیم

ایثارگری را باید در متن جامعه زنده کنیم

خبرگزاری تسنیم: کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع ایثارگران اردبیلی گفت: باید ایثارگری را در متن جامعه زنده کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفر امروز خود به استان اردبیل، در دیدار با جانبازان این شهر اظهار داشت: ظرفیت ایثارگران جامعه ما مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار گرفته که ضرورت دارد این ظرفیت احیا و تقویت شود.

وی در ادامه یادآور شد: اگر بتوانیم از این توانمندی‌ها استفاده کنیم، آینده روشن و امیدبخش در انتظار ماست و بنده از جانبازان و ایثارگران این استان انتظار دارم دست ما را در تشکیل دولت آرمانی با گفتمان انقلاب و امام بگیرند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از جانبازان و ایثارگران خواست دوباره مانند صحنه جنگ به میدان بیایند و با به نمایش گذاشتن دلباختگی خود به نظام از ظرفیت خود در اعتلای این کشور استفاده کنند.

جلیلی خاطر نشان کرد: یکی از جفاها به ایثارگران این است که بگویند بیایید چیزی بگیرید. ایثارگر کسی است که آماده است چیزهای بیشتری اهدا کند، نه اینکه چیزی بگیرد.

وی در ادامه افزود: اینطور نیست که جانبازان 70 درصد، 30 درصد، دیگرشان باقی مانده باشد. بلکه ظرفیت یک جانباز برای ایثارگری هم اکنون هزار درصد است. هنر دولت آینده باید این باشد که ظرفیت‌ها در این حوزه را آزادسازی کند تا مبادا با غفلت افسوس گذشته را بخوریم و یا بخواهیم در این باب از حرکت‌های خود شرمنده باشیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد:‌ اینطور نباید باشد که سالی یک بار به اردوی راهیان نور برویم و خاطرات ایثارگری بشنویم. بلکه باید ایثارگری را وارد جامعه کنیم و در متن جامعه زنده کنیم. این ظرفیت را ایثارگران بیشتر از بقیه دارند.

در این دیدار جمعی از جانبازان و ایثارگران شهرستان اردبیل نیز نظرات و دیدگاه‌های خود را در مورد مهم‌ترین مسایل جامعه و مطالبات خود را از رئیس جمهور آینده مطرح کردند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon