تحرکات جدید اسرائیل در خاک سوریه با هدف حمایت از تروریست‌هاست


تحرکات جدید اسرائیل در خاک سوریه با هدف حمایت از تروریست‌هاست

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس مسائل استراتژیک سوریه گفت که هدف رژیم صهیونیستی از تحرکات اخیر علیه سوریه، رساندن این پیام به دولت سوریه و هم‌پیمانانش است که اسرائیل همچنان در کنار تروریست‌هایی که همواره از آنها حمایت کرده، ایستاده است.

ژنرال "یحیی سلیمان" یکی از فرماندهان بازنشسته ارتش سوریه و کارشناس مسائل استراتژیک در گفتگو با خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین تحولات سوریه و حمله رژیم صهیونیستی به برخی نقاط این کشور سخن گفته و در این خصوص توضیح داد: هدف رژیم صهیونیستی از اقدامات اخیر خود علیه سوریه، رساندن این پیام به دولت سوریه و هم‌پیمانانش است که اسرائیل همچنان در کنار تروریست‌هایی که همواره از آنها حمایت کرده و درب‌های سرزمین‌های اشغالی را به روی آنان گشوده ایستاده است.

وی در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی قصد دارد در این برهه زمانی که شاهد جنگ علیه یمن هستیم به ما بگوید که همچنان در منطقه حضور دارد.

ژنرال یحیی سلیمان تأکید کرد، اعلام این ادعا که رژیم صهیونیستی کاروان موشک‌های حزب‌الله را هدف قرار داده است تنها ادعایی بی‌ارزش است که نمی‌تواند واقعیت‌های موجود را تغییر دهد.

وی افزود که اسرائیل به‌تمامی اهدافی که می‌تواند به آنها دسترسی پیدا کند حمله می‌کند اما هم‌اکنون دیگر پیش از هر حمله‌ای پیامدهای آن را بررسی می‌کند، آخرین پاسخ حزب‌الله به حمله رژیم صهیونیستی قواعد بازی را تغییر داده و به صهیونیست‌ها آموخت که هر حمله‌ای با هجومی بسیار شدیدتر از اصل حمله پاسخ داده خواهد شد.

وی در پایان گفت: وضعیت منطقه باعث شده است تا اسرائیل پیامی را به دولت سوریه رسانده و با اقدامات اخیر ترکیه در ادلب همراهی کند، ترکیه با تمام قدرت وارد ادلب شده و توانسته است در آنجا رخنه کند، بر همین اساس حضور تروریست‌ها در بخش‌هایی از جسر الشغور و سیطره بر آن را مشاهده می‌کنید.

در چند روز گذشته رژیم صهیونیستی تحرکات خود را در خاک سوریه و در مرز با لبنان افزایش داده است. برخی خبرهای از روز گذشته از تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه قلمون سوریه خبر دادند، خبری که منابع صهیونیستی آن را رد کردند.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان