زمینه برخورداری روستاهای شهرستان گرمی از نعمت برق فراهم شود


زمینه برخورداری روستاهای شهرستان گرمی از نعمت برق فراهم شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان گرمی با اشاره به اینکه برخی روستاهای شهرستان گرمی از نعمت برق محروم هستند، گفت: باید در این زمینه مسئولان و متولیان امر اقدامات لازم را در زمینه برق‌رسانی به این روستاها فراهم آورند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمود علائی بعد از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیران امور برق شهرستان گرمی اظهار داشت: شهرستان گرمی با توجه به رضایتمندی بالای مردمی رتبه نخست استانی را در ارائه خدمات کیفی در حوزه برق دارد.

فرماندار شهرستان گرمی افزود: این آمار براساس نظرسنجی‌های انجام شده در مورد جلب رضایت مردم و مقایسه با 11 اداره برق در استان اردبیل در سال گذشته حاصل شده و بیانگر ارائه خدمات مطلوب و کیفی در این حوزه برای مردم شهرستان است.

وی از برخورداری تمامی شهرهای شهرستان گرمی از نعمت برق خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده خوشبختانه در حال حاضر تمامی شهرهای این شهرستان به تبع شهرهای استان از این نعمت برخوردار بوده و از آن استفاده می‌کنند.

علائی با اشاره به اینکه برخی روستاهای شهرستان گرمی از نعمت برق محروم هستند، بیان کرد: باید در این زمینه مسئولان و متولیان امر اقدامات لازم را در زمینه برق‌رسانی به این روستاها و برخورداری مردم از این نعمت خدادادی فراهم آورده و زمینه‌ای را فراهم کنند تا تمامی شهرها و مناطق روستایی شهرستان گرمی از نعمت برق بهره‌مند باشند.

فرماندار شهرستان گرمی از نبود مشکل برق در شهرستان گرمی خبر داد و افزود: ما تنها در بخش انگوت با نوسانات برق مواجه هستیم و در حوزه ارائه خدمات به مردم سایر مناطق شهرستان در این بخش با مشکلی مواجه نیستیم و گرمی جزو شهرستان‌های برتر در خدمات‌سانی در امور برق به شمار می‌رود.

وی با اشاره به نیاز برق کارخانه شیر‌آلات قهرمان تصریح کرد:‌ این کارخانه به‌دلیل گستردگی و وسعت آن نیاز به برق مصرفی بالایی دارد که در صورت تامین نشدن برق مورد نیاز این کارخانه در زمینه احداث نیروگاه خصوصی برق برای این مجموعه تولیدی و اقتصادی اقدامات لازم انجام می‌شود تا این واحد صنعتی عظیم در شهرستان گرمی با مشکلی در این حوزه مواجه نبوده و بتواند به فعالیت‌های تولیدی خود ادامه دهد.

در این جلسه با قدردانی از تلاش‌های بعقوب مجیدی به عنوان مدیر امور برق شهرستان گرمی، بابک نجفی به عنوان سرپرست اداره برق گرمی معرفی شد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon