آزمون: هیچ پیشنهادی ندارم و در پایان فصل باید به روبین‌کازان برگردم


آزمون: هیچ پیشنهادی ندارم و در پایان فصل باید به روبین‌کازان برگردم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید که در صورت صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برنامه‌های کی‌روش می‌توانیم بهتر از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهاجم جوان تیم روستوف روسیه پس از حضور در فوتبال اروپا در جاده پیشرفت قدم گذاشته و با سرعت بالایی حرکت می‌کند. سردار آزمون که این روزها شرایط خوبی را در روستوف پشت سر می‌گذارد، علاوه بر درخشش در تیم باشگاهی‌اش در انتظار اردوی تیم ملی است تا با فراخوانی دوباره‌اش از سوی کی‌روش در تمرینات شرکت کند.

سردار آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درابره وضعیتش در روستوف، گل‌های مهمی که برای این تیم به ثمر رسانده، وضعیتش برای فصل آینده، ماندن کی‌روش، بازی‌های تیم ملی و دیگر مسائل صحبت کرد.

تسنیم: با دو گل سه امتیازی‌ات در این فصل و یک گل سرنوشت ساز که این هفته مقابل دینامومسکو زدی، شرایط روستوف به کلی تغییر کرده و از قعر جدول جدا شده است. سهم خودت را در تحول روستوف چقدر می‌دانی؟

همه بچه‌های تیم از نیم فصل دوم به این طرف انگیزه دیگری دارند و یکدل و همدل تصمیم گرفتند که روستوف را از سقوط نجات دهند. با اضافه شدن من، زوبا و چند بازیکن دیگر تیم کامل‌تر شد و خوشبختانه توانستیم نتیجه بگیریم. گل‌هایی که من زده‌ام وظیفه‌ام بوده، چون وظیفه اصلی یک مهاجم گل زدن است. خوشحالم که توانسته‌ام به تیمم کمک کنم و گل‌های من حاصل کمک همه بازیکنان است.

تسنیم: اینکه روستوف با گل‌هایت در جدول صعود کرده چه حسی به تو می‌دهد؟

خوشحالم که گل می‌زنم و اوضاع تیم هم خوب است. خوشبحتانه از قعر جدول به رتبه دهم و یازدهم رسیده‌ایم و بین این دو رتبه جابجا می‌شویم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بازهم بتوانیم صعود کنیم.

تسنیم: تا به اینجا سه گل برای روستوف به ثمر رسانده‌ای که هر سه گل روی فرار تو از آفسایدگیری مدافعان حریف بوده است. روی این تاکتیک تمرین کرده‌اید یا خودت با این روش بازی می‌کنی؟

فرار از تله آفساید یکی از  خصوصیاتی است که که هر مهاجمی باید از آن برخوردار باشد. ما مهاجمان باید بدانیم چگونه با دفاع آخر حریف هماهنگ شویم که روی یک خط یا کمی عقب‌تر قرار بگیریم. این موضوع نیز بستگی به خود مهاجم دارد و تاکتیک ما در روستوف نیست.

تسنیم: در این مدت از عملکرد خودت رضایت داشتی؟

من نباید نظر بدهم. ابتدا مربیان تیم روستوف باید از بازی من رضایت داشته باشند و بعد از آن هم این هواداران هستند که باید نظر بدهند. من کار خودم را انجام می‌دهم و همیشه سعی می‌کنم بهترین بازی‌هایم را ارائه دهم.

تسنیم: بین هواداران هم خیلی محبوبیت داری و هربار که تعویض می‌شوی سه بار به شدت نام تو را در ورزشگاه صدا می‌زنند.

هواداران لطف دارند و من هم دست تک تک آنها را می‌فشارم. از حمایت آنها ممنونم و با حمایت‌های این هواداران بود که در روستوف جا افتادم و امیدوارم از من رضایت داشته باشند.

تسنیم: در این مدت قربان بردیف صحبتی با تو داشته تا درباره وضعیت و عملکردت نظری بدهد؟

من از او چیزی نپرسیدم و نمی‌دانم نظرش چیست و فقط بازی خودم را انجام می‌دهم. بردیف از تیم راضی است، چون خوب بازی می‌کنیم، عملکرد خوبی داشتیم و تمام مسائل تاکتیکی تمرین را در بازی‌های پیاده می‌کنیم. فکر می‌کنم این موارد رضایت یک مربی را در پی داشته باشد.

تسنیم: تصمیمت برای فصل بعد چیست و قصد ماندن در روستوف را داری یا نه؟

من یک ماه دیگر با روستوف قرارداد دارم و بعد از آن دوباره باید به روبین‌کازان برگردم. باید با مسئولان روبین‌کازان صحبت کنم و ببینم آنها چه تصمیمی دارند و شاید به تیم جدیدی بروم. با روبین‌کازان دو سال دیگر قرارداد دارم و تصمیم با این باشگاه است.

تسنیم: فکر نمی‌کنی ظرفیتت در لیگ برتر روسیه پر شده و اکنون باید به تیم‌های بزرگ‌تر و لیگ‌های بهتری بروی؟

اکنون که پیشنهادی ندارم و از انگلیس و هیچ لیگ دیگری پیشنهادی برای من نیامده است. ضمن اینکه لیگ روسیه هم خوب است و کم‌کم در لیگ این کشور جا افتاده‌ام. حالا باید ببینم چه پیشنهادی می‌آید و چه تصمیمی گرفته می‌شود.

تسنیم: سرانجام کارلوس کی‌روش هم در تیم ملی ماندنی شد و فدراسیون فوتبال به همراه وزارت ورزش تفاهم کردند از این مربی در تیم ملی حمایت کنند. نظرت چیست؟

به فدراسیون فوتبال تبریک می‌گویم که توانستند در این شرایط کارلوس کی‌روش را حفظ کنند. همه بازیکنان تیم ملی از این مربی راضی بودند و دوست داشتند کی‌روش در تیم ملی بماند، چون او چه از نظر شخصیتی، فنی و برخورد با بازیکنان، فوق‌العاده بود و اکنون نیز همه از ماندنش در تیم ملی خوشحال شده‌اند. مطمئناً با کی‌روش حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

تسنیم: به جام جهانی روسیه می‌رسیم؟

تمام هدف ما از ابتدا حضور در جام جهانی روسیه بود و می‌خواهیم به این مسابقات راه پیدا کنیم. مطمئناً اگر به این هدف‌مان برسیم عملکرد به مراتب بهتری نسبت به جام جهانی برزیل خواهیم داشت، چون کی‌روش برنامه‌ریزی‌های زیادی برای تیم ملی و موفقیت در جام جهانی دارد.

تسنیم: گروهی که اکنون تیم ملی در آن قرار گرفته را چطور ارزیابی می‌کنی؟

درست است که تیم‌های نسبتاً ضعیفی در گروه‌مان قرار دارند اما ما به دنبال هدفی که داریم هستیم و با این فکر پیش می‌رویم. پس هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و با قدرت مقابل ترکمنستان، گوام و عمان حاضر می‌شویم.

تسنیم: خودت برای حضور در اردوی تیم ملی آماده هستی؟

کاملاً آماده‌ام که در صورت دعوت شدن به تیم ملی با آمادگی کامل در تمرینات حاضر شوم. اگر کی‌روش دعوتم کند بعد از پایان مسابقات لیگ روسیه مستقیم به اردوی تیم ملی می‌آیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon