هاشمی: آیان به حرف ما گوش می‌دهد تا کدورتش با مرادی برطرف شود

هاشمی: آیان به حرف ما گوش می‌دهد تا کدورتش با مرادی برطرف شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تاماش آیان به حرف ما گوش خواهد داد تا کدورت‌هایش با مرادی برطرف شود.

کیومرث هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص حضورش در فدراسیون کشتی و دیدار با شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد اظهار داشت: امسال سال کسب سهمیه المپیک است و کشتی نیز یکی از رشته‌های بسیار مهمی است که امید زیادی برای موفقیت در المپیک دارد. 

وی افزود: من برای خسته نباشید به تیم‌ ملی کشتی آزاد و رسول خادم به آنجا رفته بودم. در این جلسه در خصوص جام جهانی و وزن به وزن این مسابقات بحث و تبادل نظر صورت گرفت و گزارش‌هایی در خصوص تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ارائه شد. پس از آن نیز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گزارشی ارائه شد و نفراتی که قرار است به این مسابقات اعزام شوند مورد بحث قرار گرفتند.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: امسال مسابقات جهانی در لاس‌وگاس آمریکا برگزار می‌شود و سهمیه المپیک در آنجا گرفته خواهد شد. باید تیم کشتی آزاد و فرنگی خوبی را به این مسابقات اعزام کنیم تا با کسب سهمیه کامل، در المپیک ریو مدال‌های خوش‌رنگی را به دست آوریم. کشتی یکی از رشته‌هایی است که ما بیشتر از سهمیه از آن انتظار مدال‌آوری داریم. 

هاشمی در خصوص انتخاب علی مرادی به عنوان رئیس فدراسیون وزنه‌برداری عنوان کرد: مرادی یکی از بهترین مدیران ورزشی و فردی توانمند است که در سال‌های گذشته تجارب زیادی کسب کرده و وزنه‌برداری رشته تخصصی اوست. مرادی کاربلد است و به اعتقاد من می‌تواند موفق باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اختلافی که بین تاماش آیان و علی مرادی وجود دارد، جای نگرانی ندارد، گفت: جای نگرانی وجود دارد اما من با مرادی صحبت کردم و موضوعاتی را مطرح کردیم و قرار شد پس از انتخابات در صورتی که او انتخاب شود، رایزنی‌ها را انجام دهیم. قرار است با آیان بر سر مشکلاتی که وجود دارد صحبت کنیم تا برطرف شود.

هاشمی اضافه کرد: یکی از وظایف کمیته ملی المپیک این است که به چنین مسائلی رسیدگی و آنها را برطرف کند. مرادی هم سال‌ها به عنوان دبیرکل فدراسیون وزنه‌برداری آسیا کار کرده و امیدواریم با توجه به همه این موارد مشکلات حل شود. کمیته ملی المپیک به  این موضوع ورود خواهد کرد و باید کدورت خانوادگی بین آیان و مرادی را هرچه زودتر حل کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: وزنه‌برداری یکی از رشته‌های مدال‌آور و با اهمیت است و کمیته ملی المپیک باید مراقب این رشته باشد. باید از مرادی حمایت و ذهنیتی که نزد آیان به وجود آمده را مثبت کنیم. با توجه به احترامی که آیان برای کمیته ملی المپیک ایران قائل است نمی‌تواند به درخواست ما بی‌تفاوت باشد و حرف ما را گوش می‌دهد. ما نیز کمک می‌کنیم که این سوءتفاهمات و کدورت‌ها برطرف شود.

هاشمی در پایان به تسنیم گفت: از آنجایی که کار فدراسیون وزنه‌برداری در سال جاری بسیار سخت بوده و امسال نیز سال کسب المپیک است، باید همه جوانب را درنظر بگیریم و به نوعی حرکت کنیم که این رشته آسیبی نبیند، ما حداقل 2 مدال در المپیک برای وزنه‌برداری کنار گذاشته‌ایم و امیدواریم این مهم محقق شود.

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon