تربیت نوین یزد با تساوی برابر ایران جوان بوشهر از لیگ دسته یک خداحافظی کرد


تربیت نوین یزد با تساوی برابر ایران جوان بوشهر از لیگ دسته یک خداحافظی کرد

خبرگزاری تسنیم: تربیت نوین یزد در هفته آخر لیگ دسته یک فوتبال کشور با ۱۱ امتیاز از لیگ دسته یک فوتبال کشور خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، تیم‌های فوتبال تربیت نوین یزد و ایران جوان بوشهر عصر امروز در هفته پایانی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر هم قرار گرفتند.

بازیکنان تربیت نوین یزد در این دیدار که در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد، با وجود اینکه از پیش به لیگ دسته یک سقوط کرده بودند اما حملاتی بر روی دروازه ایران جوان بوشهر انجام دادند.

ایران جوان بوشهر هم علاوه بر دفاع، چند حمله بر روی دروازه تربیت داشت ولی هیچ یک از این حملات به موقعیت صد در صد گلزنی و عبور توپ از خط دروازه‌ها منجر نشد.

ادامه این فوتبال به صورت آرام و با حملات نه چندان خطرناک دو تیم بر روی دو دروازه انجام شد اما در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

تربیت نوین یزد با کسب این یک امتیاز، 11 امتیازی شد و به لیگ دو فوتبال کشور سقوط کرد، ایران جوان بوشهر هم 29 امتیازی و جزو تیم‌های انتهایی جدول موفق به بقا در لیگ دسته یک شد.

داوری این دیدار بر عهده موسی‌الرضا ارغوانی از مشهد، مهدی شفیغی و فرهاد خوشنواز از اصفهان و مجتبی مختاری از شیراز بود.

این بازی با استقبال بسیار کم تماشاگران روبرو بود به‌گونه‌ای که نزدیک به 10 تماشاگر بوشهری و 50 تماشاگر یزدی این بازی را مشاهده کردند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon