یادواره شهدای گمنام استان اردبیل برگزار می‌شود


یادواره شهدای گمنام استان اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت زینب کبری(س) یادواره شهدای گمنام استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، کریمی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای گمنام استان اردبیل اظهار داشت: همزمان با بزرگداشت سالروز وفات حضرت زینب کبری(س) یادواره شهدای گمنام استان اردبیل برگزار شده و برنامه‌های مختلفی در قالب آن برگزار می‌شود.

معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با بیان اینکه شهرستان مشگین‌شهر میزبان برگزاری یادواره شهدای گمنام استان اردبیل می‌شود، افزود: این یادواره در محل گلزار شهدای گمنام شهرستان مشگین‌شهر با حضور پرشکوه مردم، مسئولان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدای والامقام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای برگزاری یادواره شهدای گمنام استان اردبیل بیان کرد: باید تلاش و جدیت بر این باشد تا با برنامه‌ریزی شایسته و مناسب شاهد برگزاری گسترده و باشکوه این مراسم در شهرستان بوده و بتوانیم عظمت و اقتدار این شهدا را نشان دهیم.

کریمی مداحی، سخنرانی، شعرخوانی و برخی برنامه‌های دیگر را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این یادواره دانست و گفت: شهدای والامقام با گذشت از جان خود و ایثارگری و جانفشانی در مسیر اعتلای نظام اسلامی تلاش کرده و نگذاشتند که حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد و ما امروز مدیون این شهدای والامقام هستیم.

معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه امروزی ضروری دانست و افزود: باید تلاش و جدیت بر این باشد تا آرمان‌ها و اهداف والای شهدای والاتبار و سبک و سیره زندگی آنها در جامعه و به ویژه در بین نسل جوان بسط و گسترش یابد که در این زمینه برگزاری یادواره‌های شهدا و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و معنوی نقش و تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ شهادت دارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری چنین یادواره‌های‌هایی در مسیر اعتلا و ترویج آرمان‌های شهدا گامی کوچک برداشته و بتوانیم زمینه‌ساز نشر و ترویج این فرهنگ ناب در بین مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان بوده و آینده نظام را با توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کنیم.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon