افزایش ۲۰ درصدی متقاضیان برای حضور در آئین اعتکاف


افزایش 20 درصدی متقاضیان برای حضور در آئین اعتکاف

خبرگزاری تسنیم: ستاد اعتکاف شهرستان سمنان از آغاز نام نویسی آئین معنوی اعتکاف و ادامه آن تا نهم اردیبهشت ماه امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: متقاضیان حضور در آئین اعتکاف ۲۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی عصر امروز در نشست هماهنگی ستاد اعتکاف شهرستان سمنان در حوزه علمیه برادران صادقیه این شهرستان اظهار داشت: نام نویسی از متقاضیان حضور در آئین معنوی اعتکاف در این شهرستان تا نهم اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ثبت نام از متقاضیان حضور در آئین معنوی اعتکاف در مجتمع فرهنگی ولایت شهر سمنان صورت می‌گیرد.

رئیس حوزه علمیه برادران شهرستان سمنان با اشاره به استقبال گسترده مردم مومن این شهرستان برای حضور در آئین اعتکاف امسال از پیش بینی افزایش 20 درصدی متقاضی برای حضور در این آئین معنوی و دینی خبر داد.

مطیعی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از یک هزار نفر در شهرستان سمنان معتکف شده بودند تصریح کرد: پیش بینی می‌شود تعداد معتکفان در شهرستان سمنان در اعتکاف رجبیه امسال یک هزار و 200 نفر نیز فرا‌تر رود.

وی گفت: تا کنون سه مسجد جامع، امام خمینی (ره) و الزهرا (س) برای برگزاری آئین اعتکاف در شهرستان سمنان آماده شده است که در صورت نیاز تعداد آن به چهار مسجد نیز خواهد رسید.

به گفته رئیس ستاد اعتکاف شهرستان سمنان مسجد جامع این شهرستان برای معتکفان مرد و دو مسجد امام خمینی (ره) و الزهرا (س) به منظور حضور معتکفان زن در این آئین معنوی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon