منطقه نمونه گردشگری «سقزچی» نیر با ۱۰ میلیارد تومان احداث می‌شود


منطقه نمونه گردشگری «سقزچی» نیر با 10 میلیارد تومان احداث می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان نیر گفت: منطقه نمونه گردشگری «سقزچی» شهرستان نیر با ۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر صمدی عصر امروز در جلسه بررسی احداث منطقه نمونه گردشگری سقزچی اظهار داشت: منطقه نمونه سقزچی شهرستان نیر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این منطقه ایجاد شده و زمینه جلب و جذب بیشتر گردشگران و مسافران را در شهرستان فراهم می‌آورد.

وی افزود: برای احداث این منطقه، 12 هکتار زمین در نظر گرفته شده که شامل بخش‌های مختلفی از جمله هتل، رستوران، شهر بازی و سایر مراکز تفریحی و گردشگری است که تلاش و جدیت بر راه‌اندازی هر چه زودتر این منطقه و پذیرایی و استقبال از گردشگران و مسافران است.

فرماندار شهرستان نیر گفت: سرمایه‌گذار این پروژه با صرف هزینه‌ 10 میلیارد تومانی منطقه نمونه گردشگری سقزچی را در این شهرستان احداث می‌کند که باید تلاش کنیم تا با همکاری و مشارکت هر چه بیشتر با این سرمایه‌گذار زمینه‌ای فراهم شود تا بدون ایجاد مشکلات و موانع در این پروژه شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

صمدی با اشاره به آبگرم موجود در این منطقه بیان کرد: این آبگرم در حال حاضر سالانه پذیرای تعداد زیادی از مسافران گردشگران به منطقه بوده که راه‌اندازی منطقه نمونه گردشگری نیز در این منطقه می‌تواند زمینه‌ساز توسعه هرچه بیشتر صنعت گردشگری در این منطقه بوده و ثمرات زیادی را به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: باید تمامی دستگاه‌های مرتبط در سطح شهرستان در زمینه تامین زیرساخت‌های لازم در این منطقه تلاش کرده و به سرمایه‌گذار طرح مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم شاهد اجرایی و عملیاتی شدن آن در کمترین زمان ممکن باشیم.

فرماندار شهرستان نیر با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نیر اظهار کرد: با توجه به وجود جاذبه‌های مختلف گردشگری در این منطقه باید تلاش و جدیت بر جلب و جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران و گردشگران به منطقه باشد چرا که تقویت صنعت گردشگری در شهرستان نیر می‌تواند زمینه‌ساز رونق و توسعه اقتصادی آن بوده و ثمرات زیادی را به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon