کریمی در رقابت با مجیدی و عزیزی، محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر ایران شد+عکس


کریمی در رقابت با مجیدی و عزیزی، محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر ایران شد+عکس

خبرگزاری تسنیم: در برنامه نود علی کریمی به عنوان محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر ایران انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه نود دوشنبه شب با موضوعات مختلفی از جمله بحث در خصوص تیم ملی، بررسی دیدارهای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، دیدارهای لیگ و ... روی آنتن شبکه سوم سیما رفت که در پایان علی کریمی به عنوان محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران انتخاب شد.

ابتدای برنامه سؤال پیامکی برای بینندگان نمایش داده شد. نظرسنجی محبوب‌ترین بازیکن فوتبال ایران که از بین 3 نظرسنجی در برنامه‌های قبلی طراحی شده بود و مربوط به انتخاب محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران می‌شد. علی کریمی که محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس بود به همراه فرهاد مجیدی، محبوب‌ترین بازیکن استقلال و خداداد عزیزی، محبوب‌ترین بازیکن سایر تیم‌ها در این نظرسنجی حضور داشتند که در پایان شماره 8 سرخ‌ها با 52 درصد آرا محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران شد. فرهاد مجیدی بعد از کریمی 33 درصد آرا را برای خود کرد و 15 درصد بینندگان هم به عزیزی رأی داده بودند.

اولین بخش فنی برنامه مربوط به آنالیزی از تیم ملی بود. آنالیزی که نشان می‌داد بسیاری از بازیکنان فعلی تیم ملی نمی‌توانند در جام جهانی روسیه جایی در ترکیب تیم داشته باشند و کارلوس کی‌روش باید دست به جوانگرایی بزند تا تیمی شاداب را به جام جهانی 2018 ببرد.

بررسی توهین محمدرضا خانزاده به یکی از هواداران پرسپولیس در قطر پس از دیدار مقابل لخویا نیز یکی دیگر از آیتم‌های ابتدایی برنامه بود. در این آیتم برخورد بازیکنان، مربیان و سایر اعضای تیم‌های مختلف دنیا را با هواداران عصبانی پس از شکست‌ها نشان داد. اینکه در فوتبال آلمان، انگلیس، ایتالیا و ... بازیکنان با وجود انتقاد شدید هواداران از نوع بازی و شکست، با ملایمت با آنها برخورد می‌کنند تا هواداران عصبانی آرام شوند.

به مناسبت سالگرد تأسیس رادیو، مسعود اسکویی یکی از قدیمی‌ترین گویندگان رادیو ورزش میهمان عادل فردوسی‌پور بود تا گفت‌وگوی ویژه برنامه نود با این مجری رادیو انجام شود.

ادامه برنامه به بررسی بازی‌های لیگ، کارشناسی داوری بازی‌ها و ... مربوط بود که در این بخش مهم‌ترین بازی به دیدار سایپا و پرسپولیس ارتباط داشت. خداداد افشاریان در کارشناسی قضاوت محسن ترکی در این بازی اعلام کرد که مردود اعلام شدن گل محمد نوری برای پرسپولیس کاملاً درست بوده و البته داور می‌توانست گل لحظات پایانی سایپا را مردود اعلام نکند.

ژاله بهمنی، سرپرست تیم زیر 14 سال دختران ایران هم روی خط برنامه آمد و درباره وضعیت این تیم که در تورنمنت فلیپین حضور یافته بود اما به دلیل زلزله شدید به ایران بازگشت، صحبت کرد. وی پس از صحبت‌هایش در خصوص آرام کردن بازیکنان تیم زیر 14 سال دختران ایران بعد از زلزله، اعلام کرد که پزشک اعزامی تیم فوتبال دختران ایران توانست در باند فرودگاه فلیپین یک نفر را از مرگ نجات دهد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon