اصلاحات قانون بیمه شخص ثالث در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود‌


اصلاحات قانون بیمه شخص ثالث در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود‌

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاحات قانون بیمه شخص ثالث در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: اصلاحات و بررسی‌هایی صورت گرفته در مورد بیمه شخص ثالث بدان جهت است که میزان تعهد شرکت بیمه به بیمه‌شدگان مشخص شود.

وی افزود: با توجه به اصلاحاتی که صورت می‌پذیرد میزان پذیرش خسارات و تعداد توسط بیمه در صورت تصادف اتوبوس، کامیون و اشخاص خارج از اتومبیل مشخص می‌شود.

رجایی عنوان کرد: بررسی این طرح در کمیسیون اقتصادی به اواخر کار خود رسیده که به زودی در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود و در صورت رای آوردن این طرح، اصلاحات در قانون بیمه شخص ثالث لحاظ می‌شود.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی در مورد گازرسانی به منطقه گناباد و بجستان گفت: مطالعاتی در مورد روستاهای این مناطق صورت گرفته ‌که در حال حاضر با توجه به موافقت وزیر نفت منتظر کسب اعتبارات هستیم.

رجایی عنوان کرد: به جهت کسب اعتبار، مناقصه‌ای میان پیمانکاران در این مورد صورت می‌گیرد که امیدواریم اجرایی شدن آن در سال جاری صورت بپذیرد.

وی در مورد ثبت جهانی قنات قصبه گناباد گفت: ثبت جهانی این میراث خواسته مسئولان و همه مردم ایران است اما میراث فرهنگی در این زمینه محدودیت‌های زیادی به جهت عدم ساخت و ساز بنا و جاده اعمال کرده است.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گناباد را محلی برای توسعه دانست و افزود: محدودیت‌های زیادی برای 20 روستا به جهت عدم توسعه ایجاد شده این در حالی است که تمامی انعطاف‌ها صورت گرفته و نیاز به همکاری بیشتر میراث فرهنگی در این زمینه وجود دارد.

رجایی اظهار داشت: برخی محدودیت‌ها بلند پروازانه است و در واقع اعمال آن‌ها مشکلی را حل نمی‌کند و اگر این موانع برطرف شود می‌توانیم شاهد ثبت جهانی قنات تاریخی گناباد ‌باشیم.

وی در مورد استفاده از انرژی خورشیدی در بجستان و گناباد گفت: تابش آفتاب مستقیم در این مناطق شرایطی را فراهم کرده که در مورد بهره برداری از انرژی خورشیدی با شرکتی آلمانی صحبت مقدماتی به جهت بهره برداری از این انرژی صورت گرفته است.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی در مورد عدم استفاده مردم از آبگرمکن خورشیدی اظهار داشت: هزینه بالای نگهداری از صفحه‌های خورشیدی و عدم وجود متقاضی در استفاده از آن سبب منتفی شدن استفاده از آبگرمکن خورشیدی شده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon