حقیقی: مسئولان تنها پس از پیروز‌ی‌ها حضور نداشته باشند

حقیقی: مسئولان تنها پس از پیروز‌ی‌ها حضور نداشته باشند

خبرگزاری تسنیم: دوازه‌بان تیم ملی کشورمان گفت: این خیلی خوب است که مسئولان حضور داشته باشند اما به این شکل نباشد که تنها پس از پیروزی‌ها بیایند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا حقیقی پیش از آغاز تمرین تیم ملی فوتبال گفت: پس از بازی سخت مقابل قطر و گرفتن سه امتیاز آن دیدار از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار داریم و هیچ مشکلی نیز از لحاظ بدنی نداریم. 

وی افزود: روز سه شنبه یک بازی مهم مقابل لبنان در ورزشگاه‌ آزادی داریم که سه امتیاز این دیدار کار ما را در بازی آخر مقابل کره جنوبی راحت تر می‌کند.

دروازه بان تیم ملی کشورمان در مورد حضور احتمالی محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان در تمرین تیم ملی گفت: این خیلی خوب است که مسئولان حضور داشته باشند اما به این شکل نباشد که تنها پس از پیروزی‌ها بیایند. هرچقدر مسئولان کنار تیم ملی حضور داشته باشند، به روحیه بچه‌ها کمک می‌کند تا تیم ملی به جام جهانی صعود کند. 

وی درباره دیدار تیم ملی مقابل کره جنوبی اظهار داشت: فکر می‌کنم مهمتر از این دیدار در حال حاضر بازی با لبنان است اما بازی با کره جنوبی سومین فینال ما خواهد بود تا بتوانیم با کسب نتیجه در آن دیدار به جام جهانی برویم.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon