قیمت پایه استقلال و پرسپولیس بالاست

قیمت پایه استقلال و پرسپولیس بالاست

خبرگزاری تسنیم: رئیس پیشین سازمان خصوصی سازی گفت: با توجه به تعدیل صورت گرفته در شرایط واگذاری سرخابی‌ها، احتمال ارائه پاکت وجود دارد؛ با این حال به نظر می رسد قیمت پایه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قدری بالا باشد.

غلامرضا حیدری کرد زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در خصوص احتمال حضور متقاضیان خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سومین مزایده این دو تیم گفت: با توجه به تعدیل صورت گرفته در شرایط واگذاری این دو باشگاه، احتمال ارائه پاکت وجود دارد.
رئیس پیشین سازمان خصوصی سازی افزود: با این حال به نظر می رسد قیمت پایه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قدری بالا باشد و یکی از دلایل عدم تمایل متقاضیان به حضور در دو مزایده قبلی سرخابی‌ها نیز این موضوع است.
وی اضافه کرد: هر چند شرایط واگذاری دو باشگاه تعدیل و مدت اقساط نیز بلندمدت شده است، با این حال کاهش قیمت می تواند موجب جذاب شدن استقلال و پرسپولیس برای خریداران شود.
کردزنگنه در خصوص قیمت مناسب برای این دو باشگاه نیز گفت: تعیین قیمت پایه مناسب و کاهش آن برای این دو باشگاه نیاز به کار کارشناسی و نظر فنی دارد، با این وجود باید شرایطی را در واگذاری ها بویژه خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس فراهم کرد که انگیزه در خریداران برای حضور در مزایده ها فراهم شود و در رقابتی که میان متقاضیان بوجود می آید، قیمت مناسب و متعادل بدست خواهد آمد.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه