تولید دارو در ایران عادی شد+جزئیات خط‌های خوابیده دارو

تولید دارو در ایران عادی شد+جزئیات خط‌های خوابیده دارو

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان غذا و دارو، وضعیت تولید و دارو در کشور را عادی اعلام کرد و گفت: در حال حاضر مشکلی برای تولید و تدارک دارو نداریم، اما جلوی خط تولید برخی شرکت‌های دارویی را به دلیل عدم رعایت مسائل نظارتی و ضوابط گرفتیم.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، در حاشیه یکی از برنامه‌های حوزه سلامت که در هفته سلامت برگزار شد، مصاحبه ای مبسوط با رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو و معاون وزیر بهداشت در داخل خودروی سازمانی وی صورت پذیرفت.

در مدت بین شروع حرکت خودور تا رسیدن دیناروند به سازمان غذا و دارو سئوالات متعددی در حوزه دارو، غذا و غیره ... مطرح شد که در مطلب پیش رو دیناروند در پاسخ به مسئله ای درباره وضعیت تعطیلی خط‌های تولیدی دارو در کشور به تسنیم گفت: چند خط تولید دارو داریم که خودمان جلوی فعالیت‌شان را گرفتیم.

دیناروند ادامه داد: خطوط تولید دارویی داشتیم که کارشناسان سازمان غذا و داور به دلیل عدم رعایت مسائل نظارتی و ضوابط جلوی خط تولید آنان را گرفتند.

رئیس سازمان غذا و دارو درباره وضعیت تولید دارو در کشور پس از توافقنامه لوزان سوئیس نیز عنوان کرد: از نظر تولید وضعیت خوب است و مشکلی نداریم، بطوریکه شرایط تولید و تدارک دارو در کشور در شرایط عادی قرار گرفته است و نگرانی از این بابت نداریم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon