کارخانه نان صنعتی جنوب کشور در سفرهیئت دولت به استان فارس افتتاح می‌شود


کارخانه نان صنعتی جنوب کشور در سفرهیئت دولت به استان فارس افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از افتتاح کارخانه نان صنعتی بهمن نان دهقانان فارس در شهرستان کوار به عنوان یکی از منحصربه‌فردترین کارخانه‌های جنوب کشور همزمان با سفرهیئت دولت به این استان خبر داد.

محمدمهدی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه کارخانه صنعتی نان کوار در جنوب کشور به لحاظ ظرفیت تولید روزانه در جنوب کشور منحصر به فرد است اظهار داشت: این کارخانه با 70 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ساخته شده که از این مبلغ  حدود 50درصد آن به صورت تسهیلات از صندوق توسعه کشاورزی تامین شده و مابقی آورده شخص سرمایه‌گذار بوده است.

قاسمی با بیان اینکه این کارخانه دو خط تولید داشته و به صورت تمام اتوماتیک طراحی شده است، افزود: خوراک کارخانه نان صنعتی بهمن نان کوار روزانه 70 تن آرد و محصول تولیدی آن نیز تولید سالانه 22 هزار و 500 تن انواع کیک،کلوچه و نان صنعتی است که در سه شیفت کاری فعال است.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه درزمینی به مساحت هفت هزار و 300 مترمربع ساخته شده است، بیان کرد: با بهره‌برداری از این کارخانه برای 250 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس همچنین به برنامه‌های صبح فردا چهارشنبه وزیرجهاد کشاورزی که به همراه هئیت دولت به استان فارس سفر می‌کند اشاره و از مهم‌ترین آن را بازدید از طرح‌های آبیاری نوین، بازدید از باغات و مزارع منطقه بیضاء در شهرستان سپیدان، بازدید از مرکز پرورش ماهی بیضاء، بازدید از مجتمع پارسیرنگ و شرکت در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری عنوان کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon