امنیت شغلی کارگران مازنی تامین شود


امنیت شغلی کارگران مازنی تامین شود

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رفع کلی مشکلات جامعه کارگری، گفت: امنیت شغلی کارگران مازنی تامین شود.

سید رمضان شجاعی در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: بی تردید کار جوهره زیستن، نماد عزت و بالندگی آحاد جامعه بوده و هر کشوری که کار در آن جاری باشد، موفق و خودکفا است.

وی افزود: کارفرمایان باید از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران استفاده بهینه کرده تا چرخ سازندگی کشور با تولید این فعالان کارگری به حرکت خود ادامه دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عنصر کار، پیام آور خودکفایی در سطح ملی، نشانه امنیت، عدالت اجتماعی و رفاع عمومی است، تصریح کرد: کارگران اسوه رنج و استقامت بوده و آبادانی این مرز و بوم مرهون دستان توانای این زحمتکشان جامعه است.

شجاعی با بیان اینکه استقلال کشور، مدیون صبر و قدرت بازوی این کارگران جامعه است، افزود: گردش چرخ‌های سازندگی این مرز و بوم حاصل تلاش و کوشش بی وقفه کارگران است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال همدلی و همزبانی، همکاری قشر اثرگذار کارگر در جامعه می‌تواند این شعار محوری را در کشور نهادینه کند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران افزود: یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر، فرصت مغتنمی برای تکریم و نکوداشت مقام رفیع ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اگر قشر کارگر از امنیت و رفاه شغلی برخوردار باشد، آن جامعه دچار مخاطرات اجتماعی نخواهد شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon