خطر رژیم صهیونیستی کل کشورهای منطقه را تهدید می‌کند

خطر رژیم صهیونیستی کل کشورهای منطقه را تهدید می‌کند

خبرگزاری تسنیم: وزیر دفاع اسبق لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از گذشته دشمن ما بوده است و خطر این رژیم کل منطقه را تهدید می‌کند.

"عبدالرحیم مراد" وزیر دفاع اسبق لبنان در گفتگو با خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم در خصوص تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی علیه سوریه و پیشروی گروه‌های تروریستی در برخی نقاط این کشور تاکید کرد، رژیم صهیونیستی از گذشته دشمن ما بوده و تا ابد نیز دشمن باقی خواهد ماند.

وی افزود: طبیعی است که این رژیم دست به اقداماتی علیه ما بزند، مسئله اصلی این است که کشورهای عربی باید علیه این رژیم و اقداماتش موضع‌گیری مشخصی داشته باشند.

وزیر دفاع اسبق لبنان رژیم صهیونیستی را خطری برای همه کشورهای منطقه دانست و گفت: ما باید این مسئله را در اولویت قرار دهیم زیرا خطر رژیم صهیونیستی تنها در سوریه نیست بلکه تمامی کشورهای منطقه را تهدید می‌کند.

عبدالرحیم مراد گفت: متأسفانه باید بگوییم این رژیم‌های عرب هستند که رژیم صهیونیستی را تشویق به انجام این‌گونه اقدامات می‌کنند.اقدامات رژیم صهیونیستی در داخل خاک سوریه به این معنی نیست که سوریه از مواضع ضد صهیونیستی خود عقب‌نشینی خواهد کرد.

وی در پایان تأکید کرد که تحرکات میدانی اخیر در سوریه با روند حوادث جاری در منطقه به ویژه عراق و یمن در ارتباط است و کسانی که از تروریست‌ها در منطقه حمایت می‌کنند از تروریست‌های سوریه نیز پشتیبانی می‌کنند.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان