نمایشگاه مشترک صنایع دستی بانوان جیرفت و عنبرآباد برگزار می‌شود


نمایشگاه مشترک صنایع دستی بانوان جیرفت و عنبرآباد برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار عنبرآباد گفت: به‌زودی با شهرستان جیرفت به‌صورت مشترک یک نمایشگاه صنایع دستی راه‌اندازی می‌شود تا بانوان، محصولات مشاغل خانگی خود را در این نمایشگاه به‌فروش برسانند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عنبر آباد، محمد حجتی‌پور صبح امروز در دیدار با عوامل زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان اظهار داشت: کارگران در تمام عرصه‌های انقلاب نقش‌آفرینی داشته‌اند و اهمیت کار آنان بر کسی پوشیده نیست.

فرماندار عنبرآباد بیان کرد: در این شهرستان، سال گذشته 131 میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شده که تاکنون 20 درصد آن تحقق یافته است.

وی گفت: به‌زودی کارخانه شیر، دومین کارخانه رب گوجه، کارخانه کیک و کلوچه، کارخانه صنایع تبدیلی خشک‌کن پیاز و سردخانه در عنبرآباد به بهره‌برداری می‌رسد.

حجتی‌پور عنوان کرد: قطعا با راه‌اندازی این کارخانه‌ها در شهرستان عنبرآباد، اشتغالزایی بسیار خوبی داریم و با این روند اگر پیش برویم قطعا مشکلات بیکاری در این شهرستان کمتر می‌شود.

فرماندار عنبرآباد بیان داشت: باید بر تمام وام‌های اشتغالزایی که در اختیار جوانان قرار می‌گیرد، نظارت دقیق صورت گیرد تا طرح انجام شود و در این زمینه هیچ کوتاهی پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه ما در سطح شهرستان بانوان زیادی داریم که در منازل خود کارهای صنایع دستی انجام می‌دهند، تصریح کرد: باید کارهایی که توسط این بانوان انجام می‌شود به نمایش گذاشته شود تا کار آنها رونق بیشتری بگیرد.

فرماندار عنبرآباد گفت: به‌زودی با شهرستان جیرفت به‌صورت مشترک یک نمایشگاه صنایع دستی راه‌اندازی می‌شود تا بانوان، محصولات مشاغل خانگی خود را در این نمایشگاه به‌فروش برسانند.

حجتی‌پور در پایان متذکر شد: باید کرامت انسانی تمام کارگران حفظ شود، چراکه انسان بدون کرامت انسانی نمی‌تواند، زندگی کند باید نسبت به کارگران دلسوز باشیم و از آنها حمایت کنیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon