حضور خانواده حجت‌الاسلامی در مراسم یادبود قربانیان سقوط هواپیما در بارسلونا + فیلم


حضور خانواده حجت‌الاسلامی در مراسم یادبود قربانیان سقوط هواپیما در بارسلونا + فیلم

خبرگزاری تسنیم: خانواده مرحوم میلاد حجت‌الاسلامی در مراسم یادبود قربانیان سقوط هواپیمای ایرباس که با حضور شخصیت‌های مهم اسپانیا در بارسلونا برگزار شد، حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حدود 1500 نفر روز گذشته (دوشنبه) در مراسم یادبود قربانیان حادثه سقوط هواپیمای جرمن وینگز که در کلیسای لاساگرادا فامیلیای شهر بارسلونا برگزار شد، حضور پیدا کردند.

هواپیمای ایرباس A320 در تاریخ 24 مارس 2015 (4 فروردین 94) از شهر بارسلونا به‌مقصد دوسلدورف آلمان از زمین بلند شد اما به مقصد نرسید و با سقوط در کوه‌های آلپ فرانسه 146 مسافر و شش خدمه‌اش جان خود را از دست دادند. 72 مسافر اسپانیایی و 50 مسافر آلمانی بودند و نام میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی از خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز نیز میان جان‌باختگان این حادثه دلخراش بود.

در این مراسم که به چندین زبان مختلف برگزار شد، خانواده مرحوم میلاد حجت‌الاسلامی که شامل پدر و مادر و خواهرش می‌شد حضور داشتند. در این مراسم 150 شمع به‌یاد 150 قربانی این سانحه هوایی روشن و در محل مخصوص گذاشته شد. حدود هزار نفر هم بیرون کلیسا به‌احترام قربانیان این حادثه تجمع کردند.

فیلیپه ششم، پادشاه اسپانیا به‌همراه همسرش کوئین لتیسیا، ماریانو راخوی نخست‌وزیر اسپانیا و هارلم دسیر وزیر امور اروپایی فرانسه بین شرکت‌کنندگان این مراسم بودند و با خانواده‌های قربانیان این حادثه ابراز همدردی کردند. کارستن اسپوهر، مدیر اجرایی خطوط هوایی لوفت‌هانزا و توماس وینکلمان، مدیرعامل خطوط هوایی جرمن‌وینگز نیز در این مراسم حضور به هم رساندند.

پیش از این در تاریخ 17 آوریل 2015 (28 فروردین 94) مراسمی به‌یاد قربانیان حادثه سقوط هواپیمای A320 و با حضور خانواده‌های قربانیان به‌میزبانی شخصیت‌های سیاسی و مذهبی آلمان در شهر کلن برگزار شد.

در فیلم زیر می‌توانید گوشه‌هایی از این مراسم را ببینید.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon