سبحانی: مزایده استقلال و پرسپولیس با توجه به میزان مراجعات برگزار می‌شود


سبحانی: مزایده استقلال و پرسپولیس با توجه به میزان مراجعات برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید که با توجه به مراجعات صورت گرفته مزایده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برگزار می‌شود.

جعفر سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص برگزاری مزایده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: با توجه به میزان مراجعاتی که صورت گرفته و البته رفع ابهامات واگذاری، تسریع شدن برگزاری مزایده و شرایط اعلام شده در پایان وقت اداری امروز (سه‌شنبه) متقاضیان پاکت‌های خود را به سازمان خصوصی‌سازی خواهند داد و مزایده را فردا برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در صورتی که امروز پاکت‌ها به دست ما برسد بعدازظهر فردا و از ساعت 14 در سالن مزایده سازمان خصوصی‌سازی و مقابل رسانه‌ها مزایده را برگزار خواهیم کرد. پیش‌بینی ما این است که مزایده سوم فردا برگزار خواهد شد و این بار خریداران برای خرید دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اقدام خواهند کرد.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به این سؤال که آیا متقاضیان هم می‌توانند در مزایده حضور داشته باشند یا آنها فقط پاکت‌های خود را تحویل سازمان خصوصی‌سازی می‌دهند، گفت: این حق طبیعی متقاضیان است که در جلسه مزایده حاضر باشند و خودشان در این خصوص تصمیم‌گیرنده هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon