جریان تردید بعد از فتنه و انحراف کشور را تهدید می‌کند

جریان تردید بعد از فتنه و انحراف کشور را تهدید می‌کند

خبرگزاری تسنیم: سعید جلیلی در تبریز گفت: جریان تردید بعد از فتنه و انحراف کشور را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سعید جلیلی شامگاه شنبه در ورزشگاه شهید پورشریفی تبریز در جمع مردم اظهار کرد: از پنجاه سال پیش تاکنون دو خط در ایران مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ خطی که قائل به ربوبیت الهی است و خط شیطان.

وی افزود: خط اسلام ناب و امام دو مؤلفه داشت: عمیقاً به وعده‌های الهی باور داشت و چون به این وعده‌ها باور داشت به آینده امیدوار بود.

به‌گفته جلیلی در برابر این خط، خط کفر هم دو مؤلفه داشت؛ تهدید و تردید.

جلیلی تصریح کرد: تجربه 50 سال نشان داده است هرجا همه مردم اراده کرده‌اند، توانسته‌اند پیشرفت کنند.

وی اظهار کرد: دشمنان ایمان و امید مردم ایران باید نگران باشند. امروز در تقابل بین اراده‌ها، ما اراده خود را بر اراده دشمنانمان غالب کرده‌ایم و ما امروز پشت خیمه‌های دشمن رسیده‌ایم و در مرحله ایجاد یک تمدن اسلامی دیگری هستیم.

جلیلی تصریح کرد: به‌برکت ولایت فقیه ایران در این 34 سال توانسته است هم جمهوریت خود را و هم اسلامیت خود را به رخ جهانیان بکشاند.

وی افزود: مردم ایران نشان داده‌اند که شاخص خود را ولایت فقیه قرار داده‌اند و هیچ‌گونه زاویه و انحراف از ولایت فقیه را از هیچ‌کس برنمی‌تابند.

جلیلی در ادامه گفت: بعد از فتنه و انحراف، امروز خطر جریان دیگری ما را تهدید می‌کند؛ خطر جریان تردید. این جریان می‌خواهد نقاط قوت ما را نقاط ضعف معرفی کند. این جریان می‌خواهد ما را از مقاومت در برابر دشمنان باز دارد.

جلیلی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری را دنبال می‌کند، اضافه کرد: بنده در اهدافم صادق هستم و امیدوارم این وجه تمایز بنده با سایر کاندیداها تا همیشه جاودان و ماندگار بماند.

وی بیان کرد: گفتمان بنده گفتمان ولایت‌مداری و ارزشمندی است و هرگز در این مسیر از راه حقیقی زاویه پیدا نمی‌کنم.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری یادآور شد: کوچک‌ترین انحراف و زاویه گرفتن از این مسیر را خطا و اشتباهی بزرگ می‌دانم و معتقدم هرکس در این مسیر اشتباهی را انجام دهد به عهد و وفای خود پایبند نبوده است.

جلیلی ادامه داد: در نشان دادن ولایت‌مداری خود اولین نشست خود را در استان اردبیل با نماینده ولی فقیه گذاشتم تا ثابت کنم که در عهدی که با مردم بسته‌ام در اطاعت‌پذیری محض از ولایت لحظه‌ای کوتاه نمی‌آیم.

وی گفت: اطاعت از ولایت چیزی نیست که در حد حرف و سخن باشد بلکه در عمل باید این ولایت‌مداری مشخص باشد.

مردم تبریز در استقبال از جلیلی و حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی شعار دادند: نه سازش، نه تسلیم، یار ولایت هستیم.

انتهای پیام/م*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon