حمایت ماشین‌سازی از شهرداری در روز حضور خطیبی

حمایت ماشین‌سازی از شهرداری در روز حضور خطیبی

خبرگزاری تسنیم: عادل بناکار سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز و رسول خطیبی سرمربی سابق تراکتورسازی از نزدیک تماشاگر دیدار شهرداری تبریز و گل گهر سیرجان هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دیدار تیم های شهرداری تبریز و گل گهر سیرجان در حالی از ساعت 16:45 در ورزشگاه اختصاصی باشگاه گسترش فولاد تبریز شروع شد که حواشی در پی داشت:

* با وجود تغییر محل دیدار از استادیوم اختصاصی شهرداری تبریز به استادیوم اختصاصی باشگاه گسترش فولاد و نیز به کارگیری چند اتوبوس توسط شهرداری برای انتقال هواداران به ورزشگاه، استقبال چندانی از بازی صورت نگرفته است.

* عادل بناکار سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز و رسول خطیبی سرمربی سابق تراکتورسازی از نزدیک تماشاگر این دیدار هستند.

* عیسی اکبرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز دیگر تماشاگر ویژه این دیدار است و این درحالی است که از چندماه پیش بحث حضور تیم ماشین سازی به جای شهرداری در لیگ یک برای فصل آینده مطرح شده است.

*تعدادی از بازیکنان تیم ماشین سازی هم در سکوهای ورزشگاه حضور پیدا کردند.

*رحمان یاوران مدیرکانون هواداران دبیری که در گذشته در باشگاه تراکتورسازی فعالیت می‌کرد به همراه اسماعیل تقی‌پور سرمربی سابق تیم فوتسال مس سونگون در بین تماشاگران حاضر است.

* حدود 800 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و پیش بینی می شود تا پایان بازی این رقم به 1000 نفر برسد.

* اسکوبورد استادیوم خاموش است.

* باد شدیدی در حال وزش است و این موضوع علاوه بر ایجاد مشکل برای 2 تیم، باعث قطع و وصل­‌های موقتی اینترنت خبرنگاران نیز می‌­شود.

* در حالی که بازی دو تیم در زمین چمن شماره 1 استادیوم گسترش فولاد در جریان است، تیم گسترش فولاد نیز در چمن شماره 2 ورزشگاه در حال تمرین است و همین موضوع باعث شده تعدادی از هواداران، تماشای بازی را رها و سر تمرین آبی پوشان حاضر شوند.

* پیمان رنجبری پس از آن که گل اول دیدار را برای شهرداری به ثمر رساند به سوی چند تن از هواداران معلول که با ویلچر در کنار زمین حاضر شده اند، رفت و آن­ها را در آغوش کشید.

*سعید حاجی زاده سخنگوی شورای شهر تبریز در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کرد. وی در گذشته به عنوان خبرنگار فعالیت داشته است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon