کشف مواد مخدر در خرم‌آباد ۲۹ درصد افزایش یافت


کشف مواد مخدر در خرم‌آباد 29 درصد افزایش یافت

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: کشف مواد مخدر در یک ماه گذشته در خرم‌آباد ۲۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان، سرهنگ حسین نجفی، فرمانده انتظامی خرم‌آباد اظهار داشت: طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح محله‌های این شهرستان از وجود معتادان پرخطر به اجرا در آمد.

وی افزود: کشف مواد مخدر طی یک ماه گذشته در این شهرستان 29 درصد افزایش‌یافته است.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد عنوان کرد: در راستای پاک‌سازی بعضی محله‌های شهر خرم‌آباد از وجود معتادان،  افراد اراذل‌ و اوباش، مزاحم خیابانی و وسایل نقلیه متخلف به‌منظور افزایش سطح ارتقاء امنیت اجتماعی، عوامل انتظامی این شهرستان ضمن انجام تحقیقات گسترده و با استفاده از توان عملیاتی طی یک ماه گذشته چندین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را به مرحله اجرا گذاشتند.

وی بیان کرد:  در اجرای این طرح‌ها، 20 نفر مزاحم خیابانی که در معابر عمومی ایجاد مزاحمت برای مردم می‌کردند و تعداد 426 نفر از افراد معتاد پرخطر و تابلو و خرده‌فروش مواد مخدر را نیز دستگیر، که معتادان جهت درمان و بازپروری تحویل کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد شده و خرده‌فروشان مواد مخدر نیز تحویل مقام قضایی شدند.

نجفی تصریح کرد: در این طرح‌ها مقدار قابل‌توجهی انواع مواد مخدر کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 29 درصد افزایش‌یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت 158 دستگاه خودرو و 197 دستگاه موتورسیکلت متخلف و پلاک مخدوش که در حوالی مدارس، معابر و پارک‌ها با حرکات نمایشی و ایجاد بوق‌های ناهنجار، باعث بی‌نظمی و رعب و وحشت در سطح معابر عمومی شهر می‌شدند، توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ دلالت شدند.

22 فقره تجهیزات مخابراتی توسط پلیس خرم‌آباد کشف شد

سرهنگ حسین نجفی اظهار داشت: پنج سارق دستگیر و 22 فقره انواع تجهیزات مخابراتی در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: درپی سرقت‌های متعدد تجهیزات مخابراتی در خرم‌آباد، عوامل انتظامی این فرماندهی، موضوع را به‌طور ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد عنوان کرد: مأموران باکارهای اطلاعاتی پنج سارق را شناسایی و طی دو عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: سارقان در بازجویی‌های اولیه به 22 فقره سرقت تجهیزات مخابراتی و کابل برق اعتراف کرده و مقادیر قابل‌توجهی اموال مسروقه از آنان کشف شد.

گازگرفتگی هنگام پخت نان

سرهنگ رستمی، فرمانده انتظامی کوهدشت اظهار داشت: زن جوان 22 ساله در حال پخت نان محلی با گاز خانگی در شهرستان کوهدشت دچار خفگی شد و جان باخت.

وی افزود: ساعت 17 و 26 دقیقه روز گذشته، مأموران کلانتری12 این شهرستان با دریافت گزارشی از گازگرفتگی در خیابان کارگر، بلافاصله در محل حاضر و تحقیقات خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت عنوان کرد: در بررسی محل حادثه مشخص شد یک زن جوان 22 ساله در حال پخت نان محلی در منزلش براثر نشتی گاز خانگی دچار خفگی شده و فوت کرده است.

وی بیان کرد: پس از حضور مرجع قضائی و پزشکی قانونی، جسد به بیمارستان انتقال داده شد.

کشف 37 فقره انواع سرقت در بروجرد

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: 20 سارق دستگیر و 37 فقره انواع سرقت در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: در راستای مبارزه پلیس با سرقت، مأموران انتظامی این شهرستان در شش روز گذشته با استفاده از گشت‌های پنهان و آشکار طی چندین عملیات موفق به شناسایی و دستگیری 20 نفر سارق شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده سارقان به 37 فقره انواع سرقت شامل، سرقت خودرو، منـزل، محتویات و لوازم خودرو و سرقت‌های متفرقه اعتراف و با شناسایی مالباختگان، تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری سارق سابقه‌دار با کشف 151 رأس احشام

سرهنگ حسین نجفی، فرمانده انتظامی خرم‌آباد داشت: سارق سابقه‌دار دستگیر و 151 رأس احشام کشف شد.

وی افزود: در پی سرقت‌های متعدد احشام در منطقه "کاکا شرف" خرم آبا، عوامل انتظامی این شهرستان، موضوع را به‌طور ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد عنوان کرد: مأموران باکارهای اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای سابقه‌دار را در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر و در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به شش فقره سرقت شامل، 151 رأس احشام اعتراف کرد.

کاهش 18 درصدی انواع جرائم در خرم‌آباد

سرهنگ حسین نجفی اظهار داشت: فروردین‌ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته انواع جرائم در خرم‌آباد 18 درصد کاهش یافت.

وی افزود: با تلاش مجموعه انتظامی این شهرستان، موفق به کاهش 18 درصد انواع جرائم در سطح شهرستان شده‌ایم که این کاهش شامل، سرقت منزل 32 درصد، مغـازه پنج درصد اماکن دولتی 100درصد، خودرو 31 در صد، موتورسیکلت 10درصد، لوازم خودرو 42 درصد،‌ محتویات خودرو 20 درصد، کیف‌قاپی 43 درصد، جیب‌بری 13درصد، و محموله 67درصد بوده است.

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد

سرهنگ علیرضا دلیری، فرمانده انتظامی  بروجرد اظهار داشت: 25 سارق معتاد پرخطر، فروشنده مواد مخدر دستگیر و 19 دستگاه وسیله نقلیه فاقد مدارک و پلاک مخدوش در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان توقیف شد.

وی افزود: مأموران انتظامی با همکاری پلیس‌های تخصصی، کلانتری و پاسگاه‌های این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در بروجرد به مرحله اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: مأموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی اماکن آلوده 25 نفر سارق، فروشنده مواد مخدر و معتاد پرخطر را دستگیر و تعداد 7 دستگاه خودرو و 12 دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک و پلاک مخدوش را توقیف کردند.

وی بیان کرد: در این طرح مقادیری مواد مخدر و 48 تیغه سلاح سرد نیز کشف شد.

دستگیری 126 متخلف در کوهدشت

سرهنگ محمدصادق رستمی اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان در هفت روز گذشته توسط مأموران کلانتری 11و12 و پاسگاه‌های انتظامی، پلیس‌های تخصصی و یگان امداد این فرماندهی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح 126 نفر شرور و سارق، خرده‌فروش مواد مخدر و مخل نظم و امنیت دستگیر، 64 دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف، 15 فقره اموال مسروقه موتورسیکلت و منزل، مقادیری انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد.

انتهای پیام/ ب

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon