رقم پیشنهادی دو خریدار باشگاه پرسپولیس اعلام شد


رقم پیشنهادی دو خریدار باشگاه پرسپولیس اعلام شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که می‌دانسته دو نفر از شرکت کنندگان در مزایده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس پول شرکت در مزایده را واریز نکردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله اشرف پورحسینی پس از جلسه باز کردن پاکت‌های پیشنهادی برای خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: برای ما محرز بود که دو نفر از شرکت کنندگان در مزایده به‌موقع پول سپرده شرکت در مزایده را واریز نکردند، به‌خاطر همین این دو شرکت کننده از مزایده خارج شدند.

وی ادامه داد: یکی از این دو شرکت کننده متقاضی خرید باشگاه استقلال بود که به‌خاطر مشکلی که وجود داشت پیشنهاد ارائه نشد، به‌خاطر همین واگذاری باشگاه استقلال در مزایده‌ای دیگر که روز چهارشنبه برگزار می‌شود صورت خواهد گرفت. باید ببینیم در آن روز بحث مزایده مطرح می‌شود یا روش دیگری برای خصوصی‌کردن باشگاه استقلال. در هر صورت ما در هر مورد تابع تصمیمات هیئت محترم واگذاری هستیم.

پوری‌حسینی تصریح کرد: برای خرید پرسپولیس 3 پاکت وجود داشت که یکی از پیشنهاد دهنده‌ها به‌خاطر مشکلاتی که برایش به وجود آمد نتوانست خودش را به‌موقع به تهران برساند. فیش واریزی سپرده شرکت در مزایده همراه او بود اما به‌موقع به جلسه نرسید تا علی‌رغم میل باطنی نام این فرد را از جمع متقاضیان خرید باشگاه پرسپولیس خارج کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای باشگاه پرسپولیس دو پیشنهاد وجود دارد یکی پیشنهاد 298 میلیارد تومانی و دیگری پیشنهاد دویست و نود و شش میلیارد و ششصد و شصت و شش میلیون و ششصد و شصت و شش تومان (296.666.666.666 تومان) است، بین این دو متقاضی احتمالاً یکی از آنها پول سپرده شرکت در مزایده را به‌موقع واریز نکرده است. به هر حال یکشنبه آینده در خصوص این مسائل تصمیم‌گیری می‌شود ولی اگر به هر دلیلی نتوانستیم نام خریدار را تا یکشنبه اعلام کنیم آن‌وقت دوشنبه یا سه‌شنبه این کار را انجام می‌دهیم. 

پورحسینی در پاسخ به این سؤال که معظمی‌نیا که دیر به برگزاری مراسم مزایده رسید می‌تواند در مزایده شرکت کند یا نه، گفت: حضور معظمی‌نیا در این مراسم الزامی نبود، چنانچه او سپرده شرکت در مزایده را واریز کرده باشد آن‌وقت پاکت او خوانده می‌شود.

وی در واکنش به این سؤال که چنانچه معظمی‌نیا بیشترین رقم را مدعی شده 300 میلیارد پول نقد دارد پیشنهاد دهد آیا باشگاه پرسپولیس به او واگذار خواهد شد یا نه، گفت: معظمی‌نیا چنانچه سپرده شرکت در مزایده را واریز کرده باشد و بیشترین مبلغ را پیشنهاد دهد قاعدتاً می‌تواند در مزایده برنده شود. برنده نهایی باید اهلیتش مورد تأیید وزیر باشد و فقط در این صورت باشگاه در اختیار او قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/*1

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon