سردار جزایری: توانمندی‌های لازم را برای دفاع همه‌جانبه و گسترده فراهم آورده‌ایم

سردار جزایری: توانمندی‌های لازم را برای دفاع همه‌جانبه و گسترده فراهم آورده‌ایم

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه صبر، حوصله و خویشتنداری جمهوری اسلامی حدی دارد ، گفت: برخی رژیم‌ها توجه داشته باشند از حد و اندازه خود فراتر نروند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار سرتیپ سید مسعود جزایری در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: دکترین جمهوری اسلامی، دکترین دفاع پایه است و ما مخالف هرگونه خشونت،‌ جنگ طلبی، خونریزی و ناامنی هستیم.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل افزود: در عین حال این هشدار را می‌دهیم به‌حول و قوه الهی توانمندی‌های لازم را برای دفاع همه‌جانبه و گسترده فراهم آورده‌ایم تا بتوانیم منافع خودمان و امنیت منطقه را حفظ کنیم.

سردار جزایری تصریح کرد: کشورها و رژیم‌هایی که ممکن است در این زمینه دچار تردید و یا ابهام شوند توجه داشته باشند هرگونه عواقبی که بر اثر زیاده خواهی آنها و یا خروج از حد و اندازه مترتب بر منافع و امنیت منطقه شود باید پاسخگو باشند.

وی گفت: برخی رژیم‌ها به قوانین و مقررات بین المللی توجه داشته باشند و چنانچه بر اثر بداخلاقی مشکلاتی برای این منطقه و سایر مناطق پیش بیاید باید پاسخگو باشند.

سردار جزایری با خطاب قرار دادن کشورهای منطقه و دیگر کشورها افزود: اگر جداً به‌دنبال دوری از جنگ و خشونت و ناامنی هستند باید تمهیدات لازم را به کار ببرند و به‌ویژه حساب خودشان را از کشورها و رژیم‌هایی که تجاوزگری می‌کنند جدا کنند.

انتهای پیام/ر*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon