تجهیز بیمارستان و استقرار مرکز بهداشت اولویت دولت در بخش اوز است


تجهیز بیمارستان و استقرار مرکز بهداشت اولویت دولت در بخش اوز است

خبرگزاری تسنیم: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت تجهیز بیمارستان اوز و استقرار مرکز بهداشت در این بخش را در اولویت مصوبات خود قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لارستان، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه در جمع مردم اوز، با اشاره به اقدامات اساسی دولت یازدهم در جهت بهبود نظام سلامت اظهار داشت: رئیس جمهور با تمام توان خود برای پیشبرد طرح تحول سلامت از وزارت بهداشت و درمان حمایت می‌کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان مشکلات بخش اوز گفت: بیمارستان اوز وضعیت مناسبی ندارد، دولت تجهیز بیمارستان اوز و استقرار مرکز بهداشت را در این بخش در اولویت مصوبات خود قرار می‌دهد.

هاشمی با اشاره به ظرفیت خیران منطقه اوز بیان کرد: در صورتی که خیران برای بهبود وضعیت بهداشت اوز گامی بردارند، دولت هم در امور بهداشتی خیران را یاری می‌دهد.

وی با بیان نکات مثبت بخش اوز عنوان کرد: بخش اوز دارای جوانان با انگیزه و با سوادی است و می‌توان از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف شهر استفاده کرد.

هاشمی با اشاره نبود پزشک متخصص در اوز گفت: باید در کنار تجهیز بیمارستان اوز شرایطی برای حضور پزشکان متخصص در منطقه فراهم شود تا مردم برای درمان هزینه گزافی برای رفت و آمد متحمل نشوند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon