نمایشگاه آثار هنری جانبازان اردبیل برگزار می‌شود


نمایشگاه آثار هنری جانبازان اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: نمایشگاه آثار هنری جانبازان همزمان با سوم خردادماه در اردبیل برگزار می‌شود تا زمینه شناساندن آثار هنری ایثارگران استان اردبیل فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شفیع شفیعی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان اظهار داشت: باید تلاش و جدیت بر این باشد تا با مشارکت و همکاری دستگاه‌های مختلف و متولی در این حوزه برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد امسال باشکوه‌تر و ماندگارتر از برنامه‌های سال‌های گذشته برگزار شود.

وی با تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سوم خردادماه و سالروز پیروزی خرمشهر از سوی ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان اردبیل بیان کرد: نمایشگاه آثار هنری جانبازان همزمان با این ایام در اردبیل برگزار می‌شود تا زمینه شناساندن و معرفی این آثار ایثارگران استان اردبیل فراهم آید.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل افزود: میثاق با شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری صبحگاه مشترک و پیاده‌روی با خانواده دور شورابیل از دیگر برنامه‌هایی است که توسط نهادها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط و با هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در اردبیل برگزار می‌شود.

شفیعی از برگزاری یادواره شهدای استان در گلزار شهدای گمنام مشگین‌شهر خبر داد و گفت: این یادواره به مناسبت حضور خانواده و همرزمان شهید علی خالقی که در سال گذشته همزمان با ایام فاطمیه در مشگین شهر تشییع و تدفین شده و هویت این شهید والامقام به تازگی پس ٢٧ سال از شهادت‌شان از طریق آزمایش DNA شناسایی شده، در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: خانواده این شهید گمنام که بعد از گذشت دو سال از تدفین وی شناسایی شده در روز 13 اردیبهشت‌ماه به اردبیل سفر کرده و برای نخستین بار با مزار شهیدشان در مشگین‌شهر دیدار می‌کنند که در گرامیداشت این روز یادواره شهدای استان اردبیل نیز در همین مکان برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل روز سوم خردادماه را فرصتی بزرگ برای تبیین دستاوردهای آزادسازی خرمشهر و فتح‌الفتوح دوران دفاع مقدس دانست و گفت:‌ باید به مناسبت «روز مقاومت، ایثار و پیروزی» تمامی تلاش و جدیت بر برگزاری ماندگار این مراسم و تبیین اهداف شهدا و دستاوردهای انقلاب باشد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon