نشست‌های تخصصی نقد کتاب در اردبیل برگزار می‌شود


نشست‌های تخصصی نقد کتاب در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل گفت:نشست‌های تخصصی نقد و معرفی کتاب همراه با مسابقه کتابخوانی و با حضور مؤلفین و صاحب‌نظران در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهرنگ عظیمی صبح امروز در مراسم اهدای جوایز برگزیدگان، برگزیدگان مسابقه کتابخوانی و مطالعه مفید ویژه بانوان شاغل,اظهار داشت:خانواده را مهمترین رکن در جامعه است,خانواده‌هایی که بیشتر به کتابخوانی اهمیت می‌دهند، فرزندان موفق تری در آنها پرورش می‌یابد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل, با بیان نقش تأثیرگذار بانوان در ترویج مطالعه در خانواده و اجتماع گفت: یکی از مهمترین طرح‌های کتابخانه‌ای در ترویج فرهنگ مطالعه، برگزاری مسابقات کتابخوانی می‌باشد.

وی با تقدیر از مشارکت بانوان شاغل در ادارات در طرح های کتابخانه‌ای، افزود:بانوان شاغل در ادارات می‌توانند در ترویج عادت به مطالعه در ادارات کمک مؤثری برای کتابخانه های عمومی باشند.

عظیمی با اشاره به برگزاری نشست‌های معرفی و نقد کتاب با حضور مؤلفین و صاحب‌نظران, اظهار کرد:مسابقه کتابخوانی در خصوص کتاب معرفی و نقد شده برگزار می‌شود.

مشاور امور بانوان فرماندار اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به فواید مطالعه و کتابخوانی و نقش آن در ارتقای سطح دانش عمومی شهروندان، اظهار داشت: بانوان شاغل در ادارات بعنوان قشری فعال در عرصه اجتماعی جامعه، باید در زندگی خود برای کتابخوانی و مطالعه نقش بیشتری قائل شوند.

ویدا اخلاقی، مسابقات کتابخوانی را در سوق دادن شهروندان به سمت مطالعه مفید دانسته و افزود: انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اردبیل سعی دارد با شناسائی راهکارهای ترویج فرهنگ کتابخوانی، این عادت مفید را نهادینه کند.

در پایان این جلسه، با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به 10 نفر از بانوان شاغل در ادارات شهرستان اردبیل که در مسابقه کتابخوانی بعنوان منتخب شناخته شده بودند، جوایز نفیسی اهدا شد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon