شوراهای نمین برای رونق سرمایه‌گذاری در شهرستان تلاش کنند‌


شوراهای نمین برای رونق سرمایه‌گذاری در شهرستان تلاش کنند‌

خبرگزاری تسنیم: فرماندار ‌نمین گفت:‌ باید اعضای شورای شهر در راستای معرفی سرمایه‌گذاران به منظور جذب سرمایه‌های آن‌ها برای توسعه و عمران و آبادانی منطقه تلاش کنند تا شاهد رونق سرمایه‌گذاری‌ها در شهرستان نمین باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدمهدی جوادی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز شوراها و تجلیل از تلاش‌های اعضای شوراهای اسلامی روستاها و شهرهای تابعه شهرستان نمین اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم در توسعه و عمران شهرستان نمین با موفقیت عمل کرده و گام‌های اساسی را در این راستا برداریم باید مسئولان اجرایی شهرستان با اعضای شورای شهر و روستاهای شهرستان نمین تعامل و همکاری همه‌جانبه‌ای داشته و در این راستا برای ایجاد تعامل بیشتر تلاش کنند.

وی با تاکید بر پرهیز از هرگونه اختلافاتی داخلی شوراها که مانع دستیابی به اهداف اصلی این نهاد شود، افزود:‌ اختلاف در این حوزه می‌تواند سبب ایجاد تاخیر و تعلل در کارهای اجرایی و عمرانی در سطح روستاها و شهرها شود که در این زمینه ضروری است تا تمامی اختلافات در این حوزه کنار گذاشته شود.

جوادی شناسایی و اعلام نیازمندی‌های اولویت‌دار شهرستان توسط شوراها به فرمانداری را برای تامین اعتبارات لازم و نظارت مستقیم بر حسن اجرای پروژه‌های عمرانی را جزو اولویت‌های شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای تابعه شهرستان نمین دانست و گفت: باید در این راستا تلاش و جدیت شود.

فرماندار نمین بیان کرد:‌ باید اعضای شورای شهر در راستای معرفی سرمایه‌گذاران به منظور جذب سرمایه‌های آنها برای توسعه و عمران و آبادانی منطقه تلاش کنند تا شاهد رونق سرمایه‌گذاری‌ها در شهرستان نمین با توجه به ظرفیت‌های بالای منطقه باشیم.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها تصریح کرد: باید مدیران کل دفتر امور شوراهای اسلامی شهری و روستایی استانداری در پیش‌بینی و اختصاص مبالغی برای تامین هزینه‌های جاری اعضای شوراهای اسلامی روستایی و شهری به منظور تشویق آنان برای تلاش و خدمات‌رسانی با توجه به نبود هیچ گونه دریافت مالی برای این قشر برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم مناطق مربوطه بیش از پیش تلاش کنند

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon