اجرای پروژه‌های عمرانی اردبیل با رایزنی با مقامات کشوری پیگیری می‌شود


اجرای پروژه‌های عمرانی اردبیل با رایزنی با مقامات کشوری پیگیری می‌شود

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی اردبیل با رایزنی با مقامات کشوری پیگیری می‌شود.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: به دنبال جلسه‌ای که به منظور راهکارهای توسعه استان اردبیل با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان اردبیل و استاندار برگزار شد، تصمیمات و توافقات خوبی حاصل شد که امیدواریم بتوانیم با عملیاتی کردن آن زمینه توسعه استان را فراهم آوریم.

وی افزود: براساس توافق انجام شده مصوب شد که روز دوشنبه هر هفته مجمع نمایندگان استان به اتفاق استاندار با تدارک دیدارها و ملاقات با مقامات کشوری اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری در استان را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کنند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور برای اتمام و راه‌اندازی به موقع از دیگر مصوباتی بود که در این جلسه مطرح و مورد توافق قرار گرفت تا از این طریق بتوانیم با پیگیری‌های لازم زمینه بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها را شاهد باشیم.

پیرموذن بیان کرد: برای جذب سرمایه‌گذاری‌ها و تصویب منطقه آزاد استان اردبیل با حضور اعضای مجمع و استاندار با ‌مذاکره انجام شده و در این راستا تمامی تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این امر محقق شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد تا در صورت نظر موافق استاندار اقدامات لازم در مورد تغییرات ضروری مدیریتی تشکیلات اداری استان انجام شود چرا که این امر نیز تاثیر بسزایی در توسعه استان اردبیل دارد.

وی حمایت از واحدهای صنعتی موجود که برای بقا تلاش می‌کنند را از دیگر مصوبات جلسه دانست و افزود: راه‌اندازی کارخانجات تعطیل شده نیز توسط این افراد با جدیت دنبال و پیگیری می‌شود تا بتوانیم با فعال‌سازی حوزه صنعت و تولید در استان زمینه توسعه بخش تولید استان را فراهم آوریم.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل افزایش پروازها و دیگر مسائل اساسی استان و نیز بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان در راستای توسعه آن را از دیگر مسائل مطرح شده دانست و گفت: امیدواریم با تلاش و جدیت در راستای تحقق این مصوبات زمینه توسعه و آبادانی استان اردبیل را فراهم آورده و بتوانیم با رایزنی‌های مثبت و موثر در این زمینه اقدامات شایسته‌ای انجام دهیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon