اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرداری اردبیل با جدیت دنبال می‌شود


اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرداری اردبیل با جدیت دنبال می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری و شورای شهر اردبیل اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهری را که از سال گذشته شروع شده‌ است را با جدیت دنبال می‌کنند.

ذکی اله خوشبخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: تشکیل شوراها نمایشی از مردم سالاری دینی در جامعه است که مردم با انتخاب نمایندگان منتخب خود در شوراها مسائل شهری را مدیریت می‌کنند که در واقع شورا مدیریت مردم برای مردم است.

وی گفت: شورای دوره چهارم شهر اردبیل بعد از سه دوره تشکیل شورا در اردبیل باید آزمون و خطا را در حد قابل قبول کاهش داده تا بتواند پاسخ‌گوی مطالبات و انتظارات مردم در امور شهری باشد ولی متأسفانه در قانون اساسی اختیارات بسیار محدودی برای شوراها در نظر گرفته شده است که موجب می‌شود مدیریت واحد شهری به طور مطلوب شکل نگیرد.

رئیس شورای شهر اردبیل افزود: اردبیل شهری با جمعیت حدود 500 هزار نفر است و 45 درصد جمعیت کل استان اردبیل را تشکیل می‌دهد که بر اساس قانون اساسی مدیریت شهری باید بر عهده نمایندگان مردم باشد که انتظار داریم برای اینکه مدیریت واحد شهری شکل بگیرد قانونی در مجلس تصویب شده و فعالیت‌ها و اختیارات شوراهای شهر در قبال توسعه شهری افزایش یابد.

خوشبخت بیان کرد: شورای دوره چهارم اردبیل یک مجموعه برنامه محور و علم محور بوده است که در اولین قدم مفید پژوهشگاه شورا و شهرداری اردبیل را  تشکیل داده که سعی داریم تصمیم‌ها و اهداف برای توسعه شهر را با تحقیقات کافی و بررسی‌های دقیق انجام دهیم.

وی گفت: توجه به مشارکت و سرمایه‌گذاری در شورای شهر اردبیل یک الویت اساسی است چرا که می‌دانیم اگر سرمایه‌گذاری صورت نگیرد قطعا مشکلات اشتغال جوانان شهر نیز برطرف نمی‌شود که خوشبختانه فضا برای این کار محیا شده و موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران در اردبیل برطرف شده است.

رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: ‌دریاچه شورابیل اردبیل یک پتانسیل خوب برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و جذب توریسم است که سرمایه گذاران می‌توانند از این جاذبه طبیعی استفاده کرده و با ایجاد فضای مناسب درآمد‌زایی کنند.

خوشبخت تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر اردبیل امسال اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهری را که از سال گذشته شروع شده‌ است را با جدیت دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon