مسکن مهر پردیس تا سال ۱۴۰۰ هم تمام نمی‌شود


مسکن مهر پردیس تا سال 1400 هم تمام نمی‌شود

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که اگر با روند کنونی در طرح مسکن مهر پردیس پیش برویم تا سال ۱۴۰۰ هم نمی‌توانیم واحدهای آنرا تحویل دهیم، گفت: در شهرهای جدید ایران مشکل مدیریت داریم.

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: به‌صورت ناشناس از پروژه‌های مسکن مهر پردیس بازدید کردم، از ابتدا تا انتهای این بازدید 100 نفرکارگر را ندیدم که پروژه‌های متخلف فازهای مسکن مهر این شهر کار کنند.

وی با بیان این‌که اگر با همین روند پیش برویم فکر می‌کنم تا سال 1400 هم نمی‌توانیم واحدهای مسکن مهر را تحویل دهیم، تصریح کرد: هفته گذشته از پروژه های مسکن مهر پرند نیز بازدیدی داشتم، عمده کارها در این شهر حاضر است اما بخشی از آن بابت امکانات زیربنایی آب، برق، فاضلاب، گاز معطل است.

وی با بیان این‌که در شهرهای جدید مشکل مدیریت داریم، افزود: عقب‌ماندگی -واحدهای مسکن مهر- در پرند کمتر دیده می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این‌که در شهرهای پرند و پردیس به ترتیب حدود 90 و 95 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است، گفت: این در حالی است که تاکنون حدود 15 هزار واحد مسکن مهر در پرند و حدود 8 هزار واحد در پردیس تحویل شده است.

خسروی با تاکید  بر این‌که با این روند به راحتی نمی‌توان مشکل را حل کرد، افزود: این‌که گفته می شود، پولی برای مسکن مهر نداریم و جانمایی آن اشتباه است همه اینها آدرس غلط دادن است.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه