بیمارستان ۹۶ تختخوابی لنگرود با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود


بیمارستان 96 تختخوابی لنگرود با اعتبار 240 میلیارد ریال افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لنگرود، با اشاره به نیاز این شهرستان برای تکمیل و تجهیز بیمارستان لنگرود اظهار داشت: احداث بیمارستان جدید لنگرود 58درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه احداث بیمارستان لنگرود از بهمن‌ماه سال 89 آغاز شده است، افزود: 240 میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز این بیمارستان اعتبار اختصاص داده شده است تا این پروژه هرچه سریعتر به اتمام برسد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به جذب اعتباراتی از محل ماده 180 و سفر اخیر وزرای راه و شهرسازی و بهداشت به گیلان، گفت: بیمارستان لنگرود تا اسفند 94 به بهره‌برداری می‌رسد.

لاهوتی با بیان اینکه بیمارستان 96 تختخوابی لنگرود در زمینی به مساحت 45هزار و 265 متر مربع در حال ساخت است، تصریح کرد: زیربنای این بیمارستان 11 هزار و 200 مترمربع است که در سه طبقه و با سازه بتنی در حال احداث است

وی با بیان اینکه تا کنون وزارت راه و شهرسازی برای ساخت این بیمارستان حدود 100میلیارد  ریال هزینه کرده  است، خاطرنشان کرد: لنگرود در حال حاضر دارای یک بیمارستان دولتی است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به احداث خانه‌های بهداشت روستایی و تجهیز بیمارستان فعلی لنگرود، اظهار داشت: توسعه حوزه بهداشت و درمان در دستور کار مسئولان اجرایی شهرستان است.

لاهوتی با بیان اینکه اولویت با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان لنگرود است، افزود: تلاش می‌کنیم امسال و تا نیمه نخست سال آینده پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon