انصارالله: عربستان در تبلیغات رسانه‌ای علیه ملت یمن هم شکست خورده است


انصارالله: عربستان در تبلیغات رسانه‌ای علیه ملت یمن هم شکست خورده است

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی جنبش انصارالله تأکید کرد که ملت یمن به‌تنهایی و با توکل بر خداوند به مقاومت و دفاع از خود و داشته‌هایش ادامه خواهد داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت که تجاوز عربستان به نوار مرزی جمهوری یمن از طریق بمباران هوایی، حملات توپخانه‌ای و موشکی به مناطق مسکونی همچنان ادامه دارد.

عبدالسلام افزود که نیروهای عربستانی هر از چند گاهی تجاوزهایی را به مرزهای یمن انجام می‌دهد که با مقاومت قدرتمندانه نیروهای مردمی، ارتش و نیروهای امنیتی مواجه می‌شود.

سخنگوی جنبش انصارالله تصریح کرد، تجاوز عربستان با تمام ابعاد نظامی، محاصره کامل و قتل شهروندان و حمله به مناطق مسکونی و زیرساخت‌ها همچنان با نقض تمامی میثاق‌های بین المللی ادامه دارد و ملت یمن به‌تنهایی و با توکل بر خداوند به مقاومت و دفاع از خود و داشته‌هایش ادامه می‌دهد.

محمد عبدالسلام گفت، با وجود ادامه تجاوز وحشیانه عربستان به یمن و کمک‌های تسلیحاتی و مالی به سازمان القاعده در عدن و مأرب، ارتش و کمیته‌های مردمی زیباترین فداکاری‌ها را در پیشروی‌های خود رقم می‌زنند.

عبدالسلام با اشاره به شکست عربستان در زمینه نظامی گفت که این کشور در تبلیغات رسانه‌ای خود علیه اراده ملت آزاده یمن نیز شکست خورده است؛ به‌گونه‌ای که اقدام به تأسیس شبکه‌ای با اسم شبکه المسیره کرده‌اند که با همان لوگو و شکل فنی این شبکه تأسیس شده است.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان