مجتمع فرهنگی در شهرستان خلخال احداث می‌شود


مجتمع فرهنگی در شهرستان خلخال احداث می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم تا در سفر معاون اداری مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اردبیل زمینه احداث مجتمع فرهنگی در شهرستان خلخال نیز فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، جلیل جعفری بنه خلخال صبح امروز در نخستین نشست هم‌اندیشی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان خلخال اظهار داشت: در حال حاضر ما شاهد رفع مشکلات اقتصادی کشور هستیم و دولتمردان در این زمینه تلاش و جدیت فراگیری به کار گرفته‌اند تا بتوانند در رفع این مشکلات در کشور به شایستگی عمل کنند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بیان کرد:‌ روند مذاکرات هسته‌ای تیم مذاکره‌کننده کشورمان با گروه 5+1 در حال حاضر مطلوب بوده که امیدواریم بتوانیم در این مذاکرات شاهد نتایجی خوب و مثمر ثمر برای کشور بوده و با رفع تحریم‌ها و حل مشکلات اقتصادی کشور بتوانیم توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور را شاهد باشیم.

جعفری بنه خلخال افزود:‌ البته تمامی مشکلات اقتصادی کشور به مسئله هسته‌ای مربوط نبوده بلکه باید با توان مدیریتی بالای اقتصادی در این زمینه وارد شده و برای حل مشکلات در کشور گام برداریم که رفع تحریم‌ها نیز در این زمینه می‌تواند سبب تسریع در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور شود.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی تیم هسته‌ای کشورمان گفت:‌ تیم مذاکره‌کننده کشور در کار خود کاربلد و متخصص بوده و به خوبی می‌توانند از منافع کشور و عزت ملت ایران دفاع کنند که امیدواریم در حال حاضر که در مراحل نهایی مذاکره هستیم و تیم مذاکره‌کننده کشور با جدیت پیگیر این امر هستند به نتایج مثبت و قابل قبولی برسند.

وی با اشاره به شعار سال تصریح کرد: در حال حاضر که تیم مذاکره‌کننده کشور در چنین شرایط حساسی بوده باید با همدلی و همزبانی بیشتر زمینه‌ای فراهم کنیم تا بسترساز توسعه بیشتر کشور شده و روند مذاکرات کشور با مخاطرات نکند.

جعفری بنه خلخال از سفر معاون اداری مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اردبیل خبر داد و گفت: تلاش و جدیت بر این است تا در این سفر مشکلات اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان و شهرستان خلخال پیگیری شده و رفع شود تا راهکارهای افزایش درآمد هنرمندان و اهالی رسانه ارائه شده و زمینه رفع مشکلات اقتصادی این قشر فراهم شود.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان خلخال در حوزه فرهنگ و هنر نظیر هنرهای تجسمی، موسیقی، شعر، نمایش و سایر حوزه‌های فرهنگی و هنری اظهار کرد:‌ تلاش می‌کنیم تا در این سفر زمینه احداث مجتمع فرهنگی در شهرستان خلخال نیز فراهم شود تا از این طریق بتوانیم زمینه حمایت از این قشر را فراهم آوریم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon