آیت‌الله اعرافی: داعش نتیجه تلاش دشمن برای مخدوش‌کردن گفتمان انقلاب اسلامی است


آیت‌الله اعرافی: داعش نتیجه تلاش دشمن برای مخدوش‌کردن گفتمان انقلاب اسلامی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه قم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی رو به پیشرفت است، گفت: استکبار تلاش‌های زیادی می‌کند که گفتمان انقلاب اسلامی را مخدوش کند و نمونه آن ایجاد و حمایت از اسلام‌های بدلی نظیر داعش و گروه‌های تکفیری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید مطهری و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه وهفته معلم که در شبستان حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: سپاهیان و فرهنگیان دو قشری هستند که در کشور آثار خوبی را به جای گذاشته‌اند و ارتباط این دو قشر ارتقای علم و فرهنگ را در جامعه به ارمغان می‌آورد.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اهمیت اقدامات فرهنگی در کشور عنوان کرد: آموزش و پرورش از یک بینش فرهنگی بسیار خوبی برخوردار است که باید در راستای تقویت آن اقدام کرد چون ارزش یک کشور به علم و فرهنگ آن است.

وی تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی روبه پیشرفت است که امروز توطئه‌های زیادی علیه این گفتمان انجام می‌شود اما ملت‌های زیادی حامی گفتمان انقلاب اسلامی هستند و روزبه‌روز به حامیان این گفتمان افزوده می‌شود.

آیت‌الله اعرافی با اشاره به اقدامات دشمن جهت مقابله با گفتمان انقلاب اسلامی بیان کرد: استکبار تلاش‌های زیادی می‌کند که گفتمان انقلاب اسلامی را مخدوش کند که نمونه آن ایجاد و حمایت از اسلام‌های بدلی نظیر داعش و گروه‌های تکفیری است.

وی با اشاره به حمایت‌های استکبار از داعش عنوان کرد: اسلام‌سازی‌های بدلی که توسط دشمنان انجام می‌شود و تفرقه افکنی‌هایی که صورت می‌گیرد، در جهت کمرنگ جلوه‌دادن گفتمان انقلاب اسلامی است. همچنین تجزیه کشورهای اسلامی یکی از اقدامات دشمن جهت مقابله با نشر و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی است و برای این موضوع برنامه‌های زیادی را انجام داده‌اند.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه با تاکید براینکه دشمن از پیشرفت‌های علمی کشور ما نگران است، بیان کرد: استکبار جهت جلوگیری از پیشرفت‌های علمی و فناوری ما تلاش‌های زیادی انجام داده تا جلوی رشد ملت ما را بگیرد. مسئولان غربی بر این موضوع ادغان دارند که نمی‌توانند در برابر انرژی هسته‌ای ایران ایستادگی کنند و قصد مقابله با پیشرفت ما را دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند تا ارزش‌های انقلاب اسلامی را ضد ارزش جلوه دهند، اظهار داشت: در واقع تلاش دشمن برای این است که قدرت خیزش انقلاب اسلامی را از بین ببرد، چراکه گسترش ندای انقلاب اسلامی در جهان سبب می‌شود استکبار و صهیونیست‌ها رو به زوال و نابودی بروند.

آیت‌الله اعرافی در خاتمه با تاکید بر اهمیت نشر فرهنگ جهاد میان نسل جوان خاطرنشان کرد: سپاه، بسیج و آموزش و پرورش وظیفه دارند تا گفتمان انقلاب اسلامی را به نسل جوان منتقل کرده و آن را در جامعه نشر دهند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon