عکس‌های میلاد و خانواده حجت‌الاسلامی در ورزشگاه نیوکمپ و سایت بارسلونا + تصاویر

عکس‌های میلاد و خانواده حجت‌الاسلامی در ورزشگاه نیوکمپ و سایت بارسلونا + تصاویر

خبرگزاری تسنیم: خانواده میلاد حجت‌الاسلامی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره فرزندشان از ورزشگاه نیوکمپ بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،کشور آلمان دو هفته پیش مراسم یادبودی برای قربانیان سانحه هوایی ایرباس A320 متعلق به شرکت آلمانی ژرمن وینگز که از بارسلونا به دوسلدورف می‌رفت، گرفت. خانواده میلاد حجت‌الاسلامی، خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم و برادر حسین جوادی، خبرنگار ورزشی روزنامه وطن‌امروز هم برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این دو خبرنگار فقید در این مراسم شرکت کردند.

خانواده میلاد همچنین برای شرکت در مراسم یادبود قربانیان این سانحه هوایی که توسط دولت اسپانیا برگزار شده بود، به شهر بارسلونا سفر کردند. این مراسم در بزرگترین کلیسای ایالت کاتالونیا برگزار شد که به احترام میلاد حجت‌الاسلامی، حسین جوادی و یک قربانی دیگر که از کشور مراکش و مسلمان بود، مسئولان برگزاری مراسم قرآن قرائت کردند.

پس از این مراسم نیز خانواده میلاد برای بازدید از ورزشگاه نیوکمپ که آخرین عکس‌های فرزندشان در این ورزشگاه به ثبت رسیده بود به ورزشگاه اختصاصی تیم بارسلونا رفتند تا یاد و خاطره خبرنگار تسنیم در این ورزشگاه نیز زنده شود. خانواده میلاد حجت‌الاسلامی عکس‌های میلاد را در نقاط مختلف ورزشگاه از جمله جایگاه خبرنگاران، موزه باشگاه، کنار نیمکت بارسلونا و روی لوگوی باشگاه و ... قرار داده‌اند که تصاویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید.

همچنین سایت باشگاه بارسلونا نیز برای ادای احترام به خبرنگار تسنیم، عکس‌هایی از خانواده میلاد حجت‌الاسلامی (پدر، مادر و خواهر میلاد) را در رختکن این تیم در ورزشگاه نیوکمپ و مقابل عکس تیمی بازیکنان منتشر کرده است که در زیر می‌بینید:

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی