۶ تن مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شد

6 تن مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته ۶ تن و ۱۵۰ کیلوگرم از انواع مواد مخدر در استان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سرهنگ کریم اکبری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کشفیات مواد مخدر استان اظهار داشت: سال گذشته کل کشفیات فرماندهی انتظامی استان 6 تن و 150 کیلوگرم بود که نسبت به مشابه سال 92 کاهش 27 درصدی کشف را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در این باره در سال گذشته 9 هزار و 352 نفر دستگیر شدند که نسبت به سال پیش از آن افزایش 29 درصدی را نشان می‌دهد.

وی از انهدام 123 باند مواد مخدر در استان خبر داد و تصریح کرد: سال 93 شاهد افزایش 16 درصدی انهدام شبکه‌های توزیع مواد مخدر در سراسر آذربایجان‌غربی بوده‌ایم.

اکبری با اشاره به آمار یک ماهه امسال کشفیات مواد مخدر استان افزود: فروردین امسال 245 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد که نسبت به مشابه فروردین سال 93 افزایش 8 درصدی داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی از اجرای طرح ارتقای انتظامی با اهداف مشخص از 14 اردیبهشت ماه خبر داد و بیان کرد: در این باره ضمن پاکسازی مناطق آلوده استان، با توزیع‌کنندگان مواد مخدر بشدت برخورد شده و مراکز توزیع و تجمع معتادان شناسایی می‌شود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon