معلم خوب جهان را دگرگون می‌‌کند

معلم خوب جهان را دگرگون می‌‌کند

خبرگزاری تسنیم: یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: به تعبیر حضرت امام(ره) معلم واقعی پیامبران هستند و کار و رسالت تعلیم و تربیت قابل ارزشگزاری نیست و معلم خوب جهان را دگرگون می‌کند.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، مراسم تجلیل از معلمین نمونه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمدی ضمن تبریک به مناسبت روز معلم اظهار داشت: به تعبیر حضرت امام(ره) معلم واقعی پیامبران هستند و کار و رسالت تعلیم و تربیت قابل ارزشگزاری نیست و معلم خوب جهان را دگرگون می‌کند.

احمدی با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مطهری گفت: مرحوم مطهری خدمت‌های بزرگی به کشور کرد و مجموعه آثار ایشان هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و ایشان از مظهر استادان بزرگی مانند حضرت امام(ره) و آیت الله طباطبایی بهره‌مند شد.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کرد: اساس معلمی محبت است و آنچه اسلام را پیش می‌برد محبت و اخلاق است و اسلام برای همه انسان‌ها کرامت و ارزش قائل است و اینکه شما می‌بینید وهابیت به نام اسلام بر مردم مظلوم یمن بمب می‌ریزند و مسلمان‌کشی می‌کنند و یا عده‌ای تکفیری حکم جهاد نکاح می‌دهند این اسلام نیست واین نوع فتواه‌ها را هیچ‌کس تاکنون در دنیا مطرح نکرده است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از تعدادی از معلمین نمونه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon