العبادی به دنبال فراهم کردن شرایط مشارکت نیروهای مردمی در الانبار و موصل است


العبادی به دنبال فراهم کردن شرایط مشارکت نیروهای مردمی در الانبار و موصل است

خبرگزاری تسنیم: منابع عراقی از رایزنی‌های نخست وزیر این کشور با فرماندهان نیروهای مردمی برای مشارکت آنها در جنگ الانبار و موصل و آزادسازی این مناطق از داعش خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه النهرین، منابع سیاسی از تلاش های حیدر العبادی نخست وزیر عراق برای بازگرداندن نیروهای مردمی به مناطق غربی عراق و آزاد سازی آن از داعش خبر دادند.

این منابع بیان کردند: العبادی رایزنی هایی را با فرماندهان نیروهای مردمی برای بازگشت این نیروها به صحنه میدان جنگ برای آزاد سازی الانبار از داعش انجام داده است و نخست وزیر عراق به فرماندهان نیروهای مردمی قول داده است که موانع موجود در مسیر مشارکت نیروهای مردمی در آزادسازی الانبار و موصل را با وجود فشارهای آمریکا در مخالفت با حضور نیروهای مردمی در آزاد سازی مناطق غربی برطرف کند.

آمریکایی‌ها مخالف مشارکت نیروهای مردمی هستند و در همین راستا به همراه متحدان خود در داخل عراق و کشورهای همپیمان منطقه‌ای با وارد کردن اتهامات بی اساس در راستای حمایت از داعش عمل می کنند.

پس از پیروزی‌های نیروهای مردمی در استان صلاح الدین تبلیغات مسمومی از سوی رسانه‌های معلوم الحال علیه نیروهای مردمی درباره غارت و چپاول به راه افتاد و این تبلیغات سبب تحرکات داعش در بیجی شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان