تجهیزات انتقال برق اردبیل توسعه می‌یابد


تجهیزات انتقال برق اردبیل توسعه می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: تجهیزات انتقال برق در سطح اردبیل برای تامین هر چه بهتر نیاز برق استان توسعه و گسترش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علیرضا علیزاده پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت برق خیابان‌ها و معابر استان اردبیل اظهار داشت: تجهیزات انتقال برق در سطح اردبیل از جمله زمینی‌کردن کابل‌های انتقال برق برای تامین هر چه بهتر نیاز برق استان توسعه و گسترش می‌یابد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های شرکت توزیع برق استان اردبیل در راستای کاهش مصرف برق در واحدهای صنعتی استان اردبیل بیان کرد:  در این زمینه تلاش می‌کنیم تا با در نظر گرفتن اقدامات تشویقی و تغییر ساعت پیک مصرف در واحدهای صنعتی و اداری زمینه کاهش مصرف برق را در استان شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل در ردیف استان‌های پرمصرف در حوزه تامین روشنایی خیابان‌ها و معابر است، افزود:‌ هر چند در برخی معابر اردبیل مشکل تاریکی وجود دارد اما در حال حاضر جزو استان‌های روشن به شمار می‌رویم و نمی‌توانیم تاریکی برخی معابر را به تمامی معابر و خیابان‌‌های استان تعمیم دهیم.

علیزاده تصریح کرد:‌ ما در سطح استان اردبیل در حال حاضر بیش از نیاز استان برق تولید می‌کنیم به طوری که این تولید برق در استان 3 برابر نیاز منطقه بوده و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد و تنها مشکل در حوزه برق استان در بخش توزیع و انتقال بوده که با افزایش تجهیزات در این زمینه نیز مشکلات برطرف می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت:‌ در سال گذشته در سطح استان اردبیل حتی یک مورد خاموشی نیز اتفاق نیفتاده و در این زمینه تلاش شده تا حتی برای تعمیرات برق نیز بدون قطعی برق این کار انجام شده و در این زمینه عملکردی قابل قبول و مثبت داشته‌ایم.

وی با تاکید بر فرهنگسازی در حوزه مصرف برق بیان کرد:‌ متاسفانه در سطح استان اردبیل با برخی موانع و مشکلاتی از قبیل دستکاری دریچه‌ها و ایجاد تله مرگ، سرقت برق و سرقت کابل‌های مسی مواجه هستیم که رفع این مشکلات نیازمند فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی درست و اصولی است.

انتهای پیام/ ی2

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon