پزشک گسترش فولاد: کادرفنی تراکتورسازی را در جریان مصدومیت گردانی قرار داده بودیم


پزشک گسترش فولاد: کادرفنی تراکتورسازی را در جریان مصدومیت گردانی قرار داده بودیم

خبرگزاری تسنیم: پزشک تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: با کادرپزشکی تیم تراکتورسازی صحبت کرده و به آنها اطلاع داده بودم که گردانی برای درمان به کلینیک ما مراجعه کرده است.

علی امین‌الشریعه نجفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص مصدومیت مدافع ملی پوش تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: حبیب گردانی 5 روز قبل از ناحیه رباط جانبی داخلی دچار کشیدگی شدید شده است. کشیدگی او گرید 2 است که درد شدیدی دارد و درمان آن در شرایط عادی حداقل سه یا چهار هفته زمان نیاز دارد. خوشبختانه این مصدومیت به جراحی نیاز نداشته و با فیزیوتراپی و حرکت درمانی برطرف خواهد شد.

وی افزود: گردانی به دلیل درد شدیدی که داشت مانند خیلی از بازیکنان شاغل در فوتبال تبریز از جمله تیم تراکتورسازی و حتی بازیکنان تبریزی که خارج از استان بازی می‌کنند برای درمان خود به کلینیک و مرکز بازتوانی ورزشی ما مراجعه می‌کنند. سه روز است روزی 4 یا 5 ساعت در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روی پای گردانی کار می‌کنیم تا زمان بهبودی وی را از سه یا چهار هفته به 10 تا 14 روز کاهش دهیم و اگر امکان داشته باشد او را به بازی با استقلال برسانیم.

پزشک تیم گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این پرسش که آیا در خصوص میزان مصدومیت و درمان گردانی با کادر پزشکی تراکتورسازی ارتباطی داشته‌اید، خاطر‌نشان کرد: من چهارشنبه یا پنج‌شنبه بود که با کادرپزشکی تیم تراکتورسازی صحبت کرده و به آنها اطلاع داده بودم که گردانی برای درمان به کلینیک ما مراجعه کرده است و آنها را در جریان نوع مصدومیت این بازیکن قرار دادم و به آنها گفتم که با مصدومیتی که وی دارد حداقل دو بازی آینده این تیم را از دست خواهد داد و امکان دارد که ما گردانی را به بازی با استقلال بتوانیم برسانیم. ضمن اینکه در روز بازی با تراکتورسازی هم دکتر صادقی، پزشک تیم تراکتورسازی را نیز در جریان مصدومیت و مراحل درمانی گردانی قرار دادم.

نجفی تاکید کرد: چون گردانی به فکر تیم است برای معالجه سریع‌تر به کلینیک ما مراجعه کرد وگرنه می‌توانست با ارائه پزشکی خود به باشگاه حداقل 3 هفته طول درمان بگیرد و استراحت کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon