مجلس از افزایش حقوق معلمان حمایت می‌کند


مجلس از افزایش حقوق معلمان حمایت می‌کند

خبرگزاری تسنیم: نائب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال افزایش ۲۰درصدی بودجه معلمان تصویب شد، گفت: مجلس از افزایش حقوق معلمان حمایت می ‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محسن علیمردانی امروز در مراسم سی و یکمین بزرگداشت روز معلم در زنجان با اشاره به اینکه مجلس قادر نیست بیش از 10 درصد بودجه را تغییر دهد، اظهار داشت: امسال مجلس افزایش 20درصدی بودجه معلمان را تصویب کرد.

وی با اشاره به علت رأی نیاوردن رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون اجتماعی، تصریح کرد: این رأی‌گیری مخالف اصل ماده 75 است.

نائب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: من با طرح رتبه‌بندی معلمان موافق هستم و حتی خود به این طرح رأی دادم ولی چون این طرح مخالف اصل ماده 75 است اجرایی نشد.

وی با بیان اینکه مجلس از جامعه معلمان حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: بنده از بی‌عدالتی و شعارهای زیبا که با اصل قضیه اختلاف دارد انتقاد دارم.

علیمردانی با اشاره به "ما هرچه داریم از معلم است" ابراز کرد: ما از افزایش حقوق حمایت می‌کنیم و بیشتر مذاکرات ما که در کمیسیون انجام می‌شود در رابطه با افزایش حقوق معلمان است.

وی با اشاره به افزایش بودجه کمیسون اجتماعی، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیشترین بودجه مربوط به کمیسیون در این دوره بوده که بودجه از یک‌هزار میلیارد به 4هزار میلیارد افزایش یافته است.

انتهای پیام/ب*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon