تامین امنیت شغلی کارگران بیله‌سوار زمینه‌ساز توسعه شهرستان می‌شود


تامین امنیت شغلی کارگران بیله‌سوار زمینه‌ساز توسعه شهرستان می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت:‌ برخورداری قشر کارگر از امید و رفاه و امنیت شغلی زمینه‌ساز حرکت در مسیر پیشرفت سریع‌تر و آسان‌تر می‌شود که باید مسئولان شهرستان بیله‌سوار به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آرام حلیم ظهر امروز در دیدار با رئیس و کارکنان و نمایندگان شرکت‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرمی اظهار داشت: در حال حاضر کشور نیاز به خلق حماسه و حرکت جهشی بزرگ در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی دارد که در این زمینه باید مسئولان امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی گفت: کشور و مردم ایران به مسئولانی نیاز دارد که در عرصه بین‌المللی و در مقابل استکبار، نترس و شجاع و در عرصه داخلی نیز صاحب برنامه، حکمت، تدبیر، معتقد به اقتصاد مقاومتی، دارای تهذیب اخلاقی، به دور از حاشیه‌سازی و تشویش‌آفرینی و دارای شعارهای منطقی و منطبق با واقعیت باشد تا بتواند مسیر توسعه کشور را هموار کند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: تیم مذاکره‌کننده دولت نیز در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در برابر مغزهای متفکر غربی و اروپایی در مذاکرات خود، حقانیت کشور و ملت بزرگ ایران اسلامی را به اثبات رساندند که این مایه سرافرازی ملت ایران است.

حلیم با اشاره به شعار سال 94 رهبری که امتداد و ادامه شعار سال گذشته است، تصریح کرد: امیدواریم مسئولیت بسیار سنگینی که از بدو شروع انقلاب به دوش مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه انداخته شده در کنار دولت یازدهم و با فرهنگ عاشورایی و حسینی به هدف نهایی برسد.

وی با تاکید بر رفع دغدغه‌ها و نیازمندی‌های کارگران اظهار کرد: اگر قشر کارگر از امید و رفاه و امنیت شغلی برخوردار باشد، حرکت در مسیر پیشرفت سریع‌تر و آسان‌تر می‌شود که باید مسئولان شهرستان به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با اشاره به نقش و جایگاه ویژه کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سال‌های سازندگی افزود: در مدت 34 سال گذشته تلاش‌های زیادی انجام گرفته تا طبقه کارگر را در مقابل انقلاب و نظام اسلامی قرار دهند اما کارگران مؤمن و انقلابی کشور با شجاعت در مقابل این توطئه ایستادند و این موضوع مایه افتخار طبقه کارگر است.

حلیم بیان کرد: متاسفانه پول‌های کلانی در سال‌های کذشته به بهانه بنگاههای زودبازده اقتصادی به بازار تزریق شده و به جای اینکه وارد تولید شده و در جای مشخص خود سرمایه‌گذاری شود، نظم بازار و اقتصاد کشور را به هم زده و سبب بی‌ثباتی بازار شده و هنوز هم تیم اقتصادی دولت یازدهم به خاطر این تزریق‌ها در ساماندهی بازار با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon