۱۱ هزار حامی از ایتام کمیته امداد اردبیل حمایت می‌کنند


11 هزار حامی از ایتام کمیته امداد اردبیل حمایت می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر در سطح استان اردبیل ۱۱ هزار و ۷۰۰ حامی از ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهروز زلالی ظهر امروز در همایش سالانه‌ کارشناسان طرح اکرام ایتام استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر در سطح استان اردبیل 11 هزار و 700 حامی از 2 هزار و 700 یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل حمایت می‌کنند.

وی افزود: در کنار ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل، یک هزار و 369 حامی نیز با تحت تکفل قرار دادن 850 نفر از خانواده‌های نیازمند در قالب طرح محسنین، به‌صورت مادی و معنوی از آنان حمایت می‌کنند تا زمینه رفع نیازمندی‌های آنها فراهم آید.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل تصریح کرد:‌ در سال گذشته حامیان طرح اکرام کمیته امداد استان اردبیل بیش از 36 میلیارد ریال به صورت نقدی و بیش از 5 میلیارد و 600 میلیون ریال نیز به صورت کالایی برای ایتام تحت تکفل و فرزندان معنوی خود کمک و مساعدت کرده‌اند.

زلالی بیان کرد:‌ اغلب کمک‌های مردمی به ایتام که در قالب کمک‌های نقدی بوده در اسرع وقت به حساب ایتام طرح اکرام و خانواده‌های طرح محسنین واریز شده تا برای رفع نیازمندی‌های خود هزینه کنند که امیدواریم امسال نیز بتوانیم شاهد مساعدت‌ها و کمک‌های حامیان برای رفع نیازمندی‌های ایتام و خانواده‌های نیازمند بیش از گذشته باشیم.

وی طرح اکرام ایتام را یکی از موفق‌ترین طرح‌های کمیته‌ امداد دانست و گفت:‌ این طرح تاکنون آثار و نتایج قابل قبول و مثبتی داشته که در این زمینه نقش امدادگران بسیار خطیر بوده چرا که این افراد باید در تبلیغ و گسترش طرح محسنین نیز تلاش کنند تا مسائل و مشکلات خانواده‌هایی که به دلیل از کارافتادگی، کهولت سن، بیماری سرپرستان و سایر مشکلات ناتوان هستند را برطرف کنیم.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل اظهار کرد:‌ در قالب طرح محسنین نیز حامیان نیک‌اندیش استان اردبیل بیش  از 4 میلیارد و 60 میلیون ریال به صورت نقدی و کالایی به خانواده‌های نیازمند در سطح استان اردبیل کمک و مساعدت کرده و زمینه رفع نیارمندی‌های آنها را فراهم آوردند.

زلالی با بیان اینکه کمیته‌ امداد به عنوان بزرگترین نهاد حمایتی، کفیل و مسئول خانواده‌های تحت پوشش و به ویژه ایتام نیازمند است، افزود:‌ ارائه خدمات کمیته امداد زمینه رفع نیازمندی‌های ایتام را فراهم می‌آورد که برای تحقق اهداف عالیه نظیر دستیابی ایتام به مدارج عالی تحصیلی، علمی و اقتصادی باید برنامه‌ریزی‌های اصولی و دقیق انجام شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon