نامه شورا به قالیباف درباره تخلفات ساخت هتل در سعادت‌آباد بی‌پاسخ مانده است


نامه شورا به قالیباف درباره تخلفات ساخت هتل در سعادت‌آباد بی‌پاسخ مانده است

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به تخلفات رخ داده در جریان ساخت یک هتل در سعادت‌آباد گفت: ۴۵ روز قبل نامه‌ای در این زمینه به شهردار تهران نوشتیم که هنوز جوابی دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ ابوالفضل قناعتی درباره انتقادات مطرح شده نسبت به احداث هتل بهرود در سعادت‌آباد،‌ اظهار داشت: ساخت چنین هتل‌‌هایی مورد تأکید همه ماست اما تذکرمان درباره بارگذاری 3 طبقه بیشتر از حد مجاز روی این ساختمان است.

وی با اشاره به اینکه با شهردار سابق این منطقه (آقای ملکی) در این باره جلسه‌ای تشکیل داده‌ایم، ادامه داد: 45 روز پیش درباره این موضوع به شهردار تهران نامه‌ای ارسال کردیم که هنوز پاسخی به آن داده نشد‌ه‌ است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در احداث این ساختمان 300 متر تخلف صورت گرفته است،‌ تصریح کرد: جای تعجب است چگونه شهرداری که مرتکب تخلف شده از یک منطقه به منطقه دیگری در همین سمت منتقل می‌شود.

وی افزود: در ساخت این هتل 2 طبقه به صورت غیر مجاز به پارکینگ نیز افزوده شده اما روی آن حساسیتی نداریم،‌ برای ما طبقاتی بالایی مهمتر است زیر این سازه برای ساخد 16 طبقه در نظر گرفته شده  در حالی که اکنون علاوه بر افزودن به طبقات آن قرار است روی پشت‌بام استخر ایجاد شود.

قناعتی با اشاره به اینکه کمیسیون ماده 100 در حال پیگری این موضوع است، اظهار داشت: امیدواریم تصمیم درست و به موقعی درباره ساخت طبقات اضافی و استخر این هتل اتخاذ شود چراکه به طور قطع با توجه به حجم آب مورد استفاده برای استخر بار اضافی روی فنداسیون ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon