کمربند گردشگری شهرستان نمین تکمیل می‌شود


کمربند گردشگری شهرستان نمین تکمیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان نمین گفت: با احداث راه ارتباطی عنبران به پلیس راه مغان کمربند گردشگری شهرستان نمین تکمیل شده و سبب جذب و جلب هر چه بیشتر گردشگران به این منطقه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدمهدی جوادی بعد از ظهر امروز در بازدید از مسیر 11 کیلومتری جاده خاکی عنبران تا منطقه پیله‌رود نمین اظهار داشت: با توجه به تاثیر آسفالت و بهسازی این جاده در توسعه  و عمران عنبران این امر یکی از ضرورت‌ها بوده که در همین راستا راه ارتباطی از عنبران تا پلیس راه مغان آسفالت و تکمیل می‌شود.

فرماندار شهرستان نمین از تکمیل کمربند گردشگری شهرستان نمین خبر داد و افزود: با احداث راه ارتباطی عنبران به پلیس راه مغان کمربند گردشگری شهرستان شامل اردبیل تا آبی‌بیگلو ، آبی‌بیگلو تا نمین، نمین تا عنبران و عنبران تا پلیس راه مغان تکمیل می‌شود که رونق و توسعه گردشگری را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 14 کیلومتر از راه 25 کیلومتری عنبران به پلیس راه مغان آسفالت بوده و تنها 11 کیلومتر باقی مانده که با آسفالت کامل این راه ارتباطی عنبران از بن‌بست خارج شده و شاهد عمران و آبادانی منطقه می‌شویم که اعتبارات لازم در این زمینه در نظر گرفته شده است که با احداث این جاده مشکل راه ارتباطی دو روستای سرو‌آباد و پله‌زیر نمین نیز برطرف می‌شود.

جوادی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی اهالی و اعضای شوراهای روستاهای سروآباد و پله‌زیر بخش عنبران بیان کرد: باید اقدامات لازم در زمینه احداث چاه در روستای سروآباد و حل مشکل چاه موجود روستای پله‌زیر با رایزنی با مسئولان امور آب و آب و فاضلاب روستایی شهرستان نمین انجام شود.

فرماندار شهرستان نمین با اشاره به جاذبه‌های گردشگری و تاریخی منطقه عنبران گفت: باید در زمینه شناسایی جاذبه‌های تاریخی این منطقه مسئولان مربوطه اقدامات و کاوش‌های لازم را انجام داده و در راستای معرفی تاریخ و تمدن منطقه با جدیت عمل کنند.

وی با بیان اینکه منطقه عنبران قابلیت جلب و جذب گردشگران زیادی را دارد، افزود: برای انجام کاوش‌های تاریخی در روستای عنبران علیا اعتبارات لازم اختصاص یافته که از مسئولان مربوطه استانی و شهرستانی انتظار می‌رود در این زمینه هر چه زودتر اقدامات لازم را انجام داده تا شاهد توسعه گردشگری در منطقه بوده و در کنار این امر بتوانیم گامی در راستای تاریخ و تمدن منطقه برداریم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon